Gå til innhold

Kvinne som frir?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Hei jenter!

Jeg bare lurte på hvordan deres syn på kvinner som frir er? Har jo hørt at det er blitt "godtatt", men likevel, hvordan vil en mann se på å bli fridd til av en kvinne?

Har tenkt på at jeg har lyst til å fri til kjærsten, men vil han føle seg som mindre "mann" da? om dere skjønner, om det krenker manndommen, at det ikke er han som frir?

Har nemlig lurt på om jeg skal lage adventskalender til han, med lovehearts for hver dag, og på 24 tenkte jeg kanskje å lege i den hvor det står "marry me" og en ring, men vet ikke om det blir litt kjisje på en måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser absolutt null problem med kvinner som frir, og jeg vet at kjæresten min ikke gjør det heller (han ble faktisk fridd til av exen sin). Men det er jo noe som varierer veldig fra mann til mann, det er sikkert de som ikke hadde satt like stor pris på det og.

Den måten du beskriver syne jeg er veldig søtt. Ville ikke gjort det sånn selv, men poenget er jo nettopp å finne noe som passer dere. :) Gi faen i hva som er klisjeer, om du skal fri så gjør det på en måte som passer til personligheten din og forholdet deres. Om det så er klisje så betyr det egentlig bare at det er en god idé mange liker, ikke sant? ;)

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet
Den måten du beskriver syne jeg er veldig søtt. Ville ikke gjort det sånn selv, men poenget er jo nettopp å finne noe som passer dere. :) Gi faen i hva som er klisjeer, om du skal fri så gjør det på en måte som passer til personligheten din og forholdet deres. Om det så er klisje så betyr det egentlig bare at det er en god idé mange liker, ikke sant? ;)

Det er jeg 100% enig i!

Gjest Nattvette
Skrevet

For ein søt ide da :)

Hadde nesten planer om å fri selv, men så snakka vi plutselig om det ein dag og blei enige om å forlove oss så fikk ikkje gjort det. Det fikk forsåvidt ikkje han heller da, men men.. Ingen små-romantiske overraskelser her i gården. :sukk:

Syns det er heilt greit at damen frir eg.. Det er nok noen mannfolk som vil ha problemer med det, og som kanskje til og med vil føle at manndommen deres er svekket, men du kjenner vel typen din godt nok til å vite om han hadde reagert "dårlig" på det. :)

Gjest Gjestis
Skrevet

jeg ble fridd til av kona... Var ikke no problem d.. jeg ble kjempeglad og positivt overrasket :hjerter: hun hadde tappet i boblebadet og tent lys til oss, noe som hun gjør i ny og ne ellers også.. så romantikken var og fortsatt er veldig høy..

Så kjør på, gamle tradisjoner er en myte.

Lykke til

Gjest Gjest_Nina88_*
Skrevet

Høres jo koselig ut det. :) Men eg vet iallefall hva min kjæreste syns om jenter som frir, og det er ikke positivt. Han mener at det er mannens jobb =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...