Gjest støvletten Skrevet 10. oktober 2009 #1 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har sett noen skinnstøvletter med et lite bilde av et blad nede på støvlettene - hva betyr det og hvilket merke er det? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 11. oktober 2009 #2 Del Skrevet 11. oktober 2009 Et spesielt merke? Eller generelt på støvletter? Det første som slo meg, er symbolet for at det er ekte skinn (et dyreskinn lagt flatt ut, kan kanskje likne på et blad). Men utover det.... ha'kke peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest støvletten Skrevet 11. oktober 2009 #3 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei og takk for svar. Det er nederst på støvletten,ja tror det er et merke. Kjøpte dem nylig på Design Forum i Oslo....skinnstøvletter - er ikke så viktig,men bare lurte:-) Er superfornøyd med dem - veldig gode å gå i, og fine :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 11. oktober 2009 #4 Del Skrevet 11. oktober 2009 tror bare det er symbolet på merket skoene er fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ulla_* Skrevet 11. oktober 2009 #5 Del Skrevet 11. oktober 2009 tror bare det er symbolet på merket skoene er fra.. Er det ett merke som dette betyr det at det er ekte skinn. En syntet sko har ett merke som ser litt ut i formen som en sirupsnipp. Ser dere virkelig ikke etter om det er skinn eller syntet sko dere kjøper?? Det er jo helt utrolig forskjell skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 11. oktober 2009 #6 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Er det ett merke som dette betyr det at det er ekte skinn. En syntet sko har ett merke som ser litt ut i formen som en sirupsnipp. Ser dere virkelig ikke etter om det er skinn eller syntet sko dere kjøper?? Det er jo helt utrolig forskjell skoene. EEh.. jo, jeg tror de fleste vet forskjell på skinnsko og sko laget av falsk skinn, og kjenner til det merket. Jeg passer ihvertfall på å se etter hva jeg betaler for.. Nå tror jeg ikke det var dette merket du linka til, ts mener. Merket for skinn pleier somregel å være på en klistrelapp på skoen, ikke PÅ selve skoen. TS; hvis merket er et slags løvblad som er "trykt" inn i skoen så vil jeg fortsatt si at det er symbolet på skomerket. Jeg har også sett dette merket på sko fra design forum. Endret 11. oktober 2009 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå