Gå til innhold

3kant

Gjest Kvinne35

Fremhevede innlegg

Gjest Kvinne35
Skrevet

Hei,

Jeg og samboeren har voldsomt lyst til å ha med en ekstra jente i senga, noen råd på hvor man finner villige jenter som er rundt vår alder 30-40 år?

Tanken på jentesex er noe som pirrer voldsomt, men jeg vil ha med kjæresten min, om ikke annet så for å se på :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mann 37
Skrevet

Har ingen erfaring fra dette selv, men skjønner godt at det pirrer...

Om dere ønsker å treffe ei jente sånn litt over langen, altså ikke bare impulstreff på byen el., så kunne jo Cupido Club være en mulighet. Ikke at det er et typisk sted for bli-godt-kjent-først-treff, det er nok folk der som både chatter lenge og blir godt kjent før treff, og folk som treffes for uforpliktende sex samme kvelden også.

Ellers vil jeg da tro at det finnes ulike swingersklubber, både på nettet og i utelivet live.

Skrevet

Vi er et normalt og sensuelt par i 30-40 årene fra østlandet. Jeg kunne tenkt meg å prøve jentekos, hvis kjemien er tilstede :kyss:

Gjest Kvinne35
Skrevet
Vi er et normalt og sensuelt par i 30-40 årene fra østlandet. Jeg kunne tenkt meg å prøve jentekos, hvis kjemien er tilstede :kyss:

Ser man det, hei på dere :gjeiper:

Vi har testet 3kant med en xtra mann og det var superdupert, så nå hadde vi lyst til å prøve med en kvinne. Får vi lov av mannen din å låne deg a? :fnise:

Skrevet

Det kunne jo hende ... :gjeiper: Du vil ikke prøve bare oss to først? :sengekos:

Gjest Kvinne35
Skrevet
Det kunne jo hende ... :gjeiper: Du vil ikke prøve bare oss to først? :sengekos:

Hehe, nei, vil aller helst ha med min deilige mann :) Har du vært med på trekant før?

Skrevet

Har vært med på 3kant med mannen min + en ekstra mann. Vært med på sex med en mann + jente også, men da med mannen i fokus. I tillegg har mannen min og jeg hatt sex i samme rom med et annet par. Hvor i landet bor dere? :)

Gjest Kvinne35
Skrevet
Har vært med på 3kant med mannen min + en ekstra mann. Vært med på sex med en mann + jente også, men da med mannen i fokus. I tillegg har mannen min og jeg hatt sex i samme rom med et annet par. Hvor i landet bor dere? :)

Oslo. Mannen i fokus, det hørtes kjedelig ut :) Vi har regelmessig trekant med en ekstra mann, men får vel si det som det er; min mann og vår lekevenn er begge bi så det åpner jo for litt andre konstellasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...