Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har tenkt å vokse meg der nede. Har prøvd selv før, men det ble ikke særlig vellykket=P Gjorde veldig vondt og da klarte jeg ikke mer. Har tenkt å få gjort det på klinikk for de kan det jo og tror jeg fullfører når jeg først betaler litt for å få gjort det.

Lurer på:

Er det veldig vondt?

Bruker de varm voks eller hva bruker de?

Ligger man naken, sånn at de ser alt der nede?

Bestemmer man selv hvor mye man vil ha bort?

Tar man bort hår i rompa også? Liksom rundt rumpehullet og i sprekken?

Hvordan er det å fjerne på kjønnsleppene? Forestiller meg at det gjør kjempevondt=S

Dette var det jeg kom på av spml nå. Ble litt mange kanskje, men lurer og håper noen vil svare=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har svar til meg? =/

Skrevet
Lurer på:

Er det veldig vondt? Dette er veldig individuelt, men smertefritt er det ikke.

Bruker de varm voks eller hva bruker de? Aner ikke, spør i salongen

Ligger man naken, sånn at de ser alt der nede? Du må jo kle av deg nedentil, det sier seg selv.

Bestemmer man selv hvor mye man vil ha bort? Ja.

Tar man bort hår i rompa også? Liksom rundt rumpehullet og i sprekken? Se forrige svar.

Hvordan er det å fjerne på kjønnsleppene? Forestiller meg at det gjør kjempevondt=S Man har ikke hår på selve kjønnsleppene, men området rundt er sensitivt.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Gjest_Snuppelura_*
Skrevet
Hei, jeg har tenkt å vokse meg der nede. Har prøvd selv før, men det ble ikke særlig vellykket=P Gjorde veldig vondt og da klarte jeg ikke mer. Har tenkt å få gjort det på klinikk for de kan det jo og tror jeg fullfører når jeg først betaler litt for å få gjort det.

Lurer på:

Er det veldig vondt?

Bruker de varm voks eller hva bruker de?

Ligger man naken, sånn at de ser alt der nede?

Bestemmer man selv hvor mye man vil ha bort?

Tar man bort hår i rompa også? Liksom rundt rumpehullet og i sprekken?

Hvordan er det å fjerne på kjønnsleppene? Forestiller meg at det gjør kjempevondt=S

Dette var det jeg kom på av spml nå. Ble litt mange kanskje, men lurer og håper noen vil svare=)

Gjest Gjest_Snuppelura_*
Skrevet

Hei, hei!

Det er kjempevondt, men - veldig veldig verdt det.... Ikke bare seksuelt, men også rent hygienemessig. Alt er letter å holde rent liksom. Lukter bedre også...... Javisst fjernes alt. Veldig greit å fjerne alt bakover også. Kjønnsleppene er vondest, men det må liksom til. Noen velger å la en stripe være igjen.... Okei det, men det er faktisk der håret er mest i veien for gutta i forhold til oralsex. Så - fjern alt.......... Har aldri angret og kommer aldri til å slutte med det. :goodbye::goodbye::fnise:

Skrevet
Hvordan er du egentlig behåret, Aryia, siden du ikke har hår på kjønnsleppene? Eller tenker du på de indre kjønnsleppene?

Gikk vel litt fort når jeg skrev her isted ^^

Skrevet

Tusen takk for svar! Dette hjalp veldig=) Blir nok en tur til salongen nå og få røsket bort litt hår... Gleder meg til hårene blir borte og gruer meg til smerten=) Men samboer'n blir nok glad=) hihi...

Skrevet

Jeg synes egentlig det gjorde overraskende lite vondt, prøvde litt selv en gang, men det var veldig veldig veldig vondt, så dro til en dame og skrek ikke en eneste gang'-'

Jeg synes det verste er midt foran, under og i rompa etc gjør det egentlig ikke vondt. Ett greit tips er visst å gjøre det rett etter man har hatt mensen, siden man er mindre følsom da, men jeg har gjort det rett før og merket ikke mye forskjell. Er vel opp til hver enkelt det da.

Skrevet

Synes det var vondest "oppe".. Men ikke tenk på smerten, det blir så mye riving at det blir vanesak til slutt, hehe. Og overraskende nok, det var bare flaut det første minuttet, så ble jeg så vant med situasjonen at det gikk seg veldig greit til. Smerten tok bort mye av det pinlige. Vel anvendte penger, og det er kjempe deilig etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...