Gjest ts Skrevet 14. oktober 2009 #21 Skrevet 14. oktober 2009 Gjorde det, tasta inn alt mulig rart og kombinasjoner men så kom det sånn at man ikkje kunne gjøre det lenger fordi man hadde brukt opp kvoten eller noe. Aner ikkje om eg kan prøve igjen heller men..
Aurela Skrevet 14. oktober 2009 #22 Skrevet 14. oktober 2009 Prøv og husk! Hva bruker du mailen til, har du f.eks. venners mailadresser der? Da sender du en sms til dem og spør dem hva den er, så mange som mulig. Er du satt opp på en mailingliste f.eks. ellos eller hm, som du får mail fra ofte? Skriv det opp! Det er jo mange som er det da, men jo flere ting du har som macher, jo bedre Hva har du sendt mail om i det siste, kan du ikke huske noe? Skriv opp hva du tror du har satt som emnetittel, og eventuelt om du har fått svar. Du sier at du ikke vil at de skal åpne mailene, for å sjekke om innholdet stemmer (siden du ikke husker emnetittel), men hva med å skrive at du skrev nylig en emnetittel som kanskje het "salg på veromoda" men om det ikke stemmer kan de åpne mailen de tror passer og se om det stemmer, kanskje du har skrevet "veromoda har salg" etc. Du sier denne mailen er vikitg for deg, hva er viktigst, at de fra support ikke får lese noen av mailene dine, eller at du ikke kommer inn på mailen din igjen. Skriv at det ikke var du som åpet kontoen, så du ikke husker helt hva som bel fylt ut, men du tror de og de punktene ble fylt ut. Skriv at om den er registert på noen adresse så er den på din gamle adresse "bakkebygrenna 9". Spør også kjæresten din om hva han tror han fylte ut, og hvordan. Sorry, men syntes ikke du virker så veldig samarbeidsvillig her.
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 15. oktober 2009 #23 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har akkurat det samme problemet.. utrolig irriterende. Hvilken mailadresse sendte du den mailen til? Vil gjerne prøve det samme! Og hvordan kom du til siden hvor du skal svare på spørsmål? Jeg får heller ikke opp alternativet å svare på hemmelig spørsmål..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå