Gå til innhold

prøvde dildo

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_janne_*
Skrevet

Jeg er en jente på 24 år som er jomfru. Jeg er veldig trang (bruker kun gul mini-ob). Jeg kjøpte meg derfor dildo, for å 'øve' meg. Både med tanken på å få noe stort inn der nede, og også litt erfaring (om man kan kalle det det). Men jeg fikk den rett og slett ikke inn. Hadde glidemiddel, men det vondt bare dildoen var i åpningen.

Er det håp for meg? Blir jeg viere? Kommer jo ikke til å tørre å ha sex!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde de ikke prøverom i butikken...?

Skrevet
Hadde de ikke prøverom i butikken...?

Tifredsstillende for deg å svare på dette, din gamle gris. Få deg andre interresser enn å være her.

Skrevet
Tifredsstillende for deg å svare på dette, din gamle gris. Få deg andre interresser enn å være her.

.... Og du hadde humor ser jeg....

"fliiir...."

Skrevet
Jeg er en jente på 24 år som er jomfru. Jeg er veldig trang (bruker kun gul mini-ob). Jeg kjøpte meg derfor dildo, for å 'øve' meg. Både med tanken på å få noe stort inn der nede, og også litt erfaring (om man kan kalle det det). Men jeg fikk den rett og slett ikke inn. Hadde glidemiddel, men det vondt bare dildoen var i åpningen.

Er det håp for meg? Blir jeg viere? Kommer jo ikke til å tørre å ha sex!

Du får vel bare prøve videre.. :sjenert: Men kan vel også være noe med at du spenner deg, i noen tilfeller kanskje noe fysisk "feil". :vetikke: Kanskje bedre jenter svarer, så hvorfor jeg svarer vet jeg ikke..jo..kom på det..om du treffer en normal kar, så tar dere jo bare ting gradvis sammen så du bør ikke tenke på det. En ONS på fylla kan kanskje være dummere men...

Skrevet
Du får vel bare prøve videre.. :sjenert: Men kan vel også være noe med at du spenner deg, i noen tilfeller kanskje noe fysisk "feil". :vetikke: Kanskje bedre jenter svarer, så hvorfor jeg svarer vet jeg ikke..jo..kom på det..om du treffer en normal kar, så tar dere jo bare ting gradvis sammen så du bør ikke tenke på det. En ONS på fylla kan kanskje være dummere men...

Nei,du skulle ikke ha svart, Du skulle ikke ha åpnet tråden i det hele tatt. Men svin som vi menn er--- Men hvordan i fan kunne du gi råd idet hele tatt. Riktignok er de høflig. men egentlig skulle du rødme og gå og legge deg. Det er jo damer hun ber om råd hos. De har ikke svart, men menn vet

Skrevet
Jeg er veldig trang (bruker kun gul mini-ob).

Tampongstørrelse har noe med blødningsmengde og ikke tranghet å gjøre. Jeg vil tro at problemet med dildoen er at du rett og slett ikke ble kåt nok og at du ikke slappet av nok, med mindre du kjøpte en av disse monsterdildoene. Det kommer nok til å gå bedre når du skal ha sex med en virkelig mann.

Skrevet

Jeg får ikke inn noe annet enn gul ob. Da gjør det dødsvondt, og må ta den ut med en gang. Så jeg er nok ekstremt trang. Får ikke inn mer enn en finger heller.

Må vel kanskje bare presse inn dildoen selvom det er vondt?

Skrevet

Kjære TS, du sier jo selv at du er jomfru. Tydeligvis har du også jomfruhinna di intakt, og da er det ikke barebare å stappe inn en dildo. Det trenger ikke nødvendigvis bety at du er spesielt trang. Du kan selvfølgelig prøve å bryte jomfruhinna di selv ved hjelp av dildoen, men jeg ser for meg at det er vanskelig å for det første bli kåt nok helt alene til å gjøre det så smertefritt som overhode mulig, og for det andre å klare å påføre seg selv smerte uten å trekke seg.

Digresjon som svar til Iah: Tampongstørrelse kan ha noe med tranghet å gjøre også jo, jeg er altfor trang selv, og uavhengig av blødningsmengde har jeg ikke sjans til å bruke noe større enn de minste tampongene. Må heller bytte veldig ofte.

Skrevet

Tror jeg heller vil anbefale deg å prøve å bruke fingrene til åbegynne med.. Glidemiddel er nok et must også.

Ta det rolig, og forsiktig, finn en stilling som gjør at du slapper av i musklene. Om du strammer musklene når du skal ha den inn gjør det nesten bare vondt verre...

Lykke til. :)

Skrevet

Enig med posten over. Bruk fingre i begynnelsen; glidekrem er også å anbefale på det sterkeste (det finner du på apoteket). Ikke tenk at du nødvendigvis er nødt til å få noe - dildo eller fingre - inn i skjeden, begynn med å ta på deg selv på utsiden, leke med klitoris osv. Ta det rolig, og gjør bare det som er behagelig og godt!

Gjest white tiger
Skrevet

Jeg klarte ikke bruke tampong i det hele tatt før jeg hadde mitt første samleie. Klarte heller ikke å gjennomføre sex første gangen, men andre gangen gikk det greit. Men var litt vondt ja.

Tror ikke du skal prøve å presse inn dildoen, da er fingre bedre. Det å slappe av og være kåt nok er også viktig.

Tror nok du helt fint klarer å gjennomføre samleie så lenge dere tar det rolig.

Skrevet

snakk med legen om dette, det vil nok være mulig å få et snitt i skjedekransen (jomfruhinna) under bedøvelse. så slepper du å anstrenge deg i forhold til dette på toppen av all annen spenning som følger med det å være i et ferskt, voksent, seksuelt aktivt forhold.

ps: når du er klar for sex, og er kåt, så er det ikke noe som er så veltilpasset en dame som en manns penis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...