Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hei. Har blitt en aktiv jente i det siste. Jogger og trener Pilates. Men nå må jeg kjøpe en skikkelig sports bh, har noen et godt tips? Gjerne merke og hvor jeg kan kjøpe den? Bruker str.85 B. Tusen takk!
yoga Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg bruker dem fra Lindex. Gode, til en billigere penge - 199 kr. Nå er jeg litt midre enn deg, 75 B, men jeg har hørt mange være fornøyd med den bh´en.
Suzy Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Shock absorber er veldig bra bh'er - ingenting rører seg om du har på en sånn, men Triumph har også noen som er helt ok.
Gjest LittleMe85 Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har en sportsbh fra nike som jeg er veldig fornøyd meg. Jeg er litt større enn deg, 75 D. Men er iallefall veldig fornøyd med min når jeg jogger, eller trener på studio=) Jeg har kjøpt min på intersport.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 du bør kjøpe en sports bh som har samme formen som en vanlig bh, del vil si at du skal kunne åpne den, foran eller bak, jah du vet:P for da strekker ikke stoffet seg hver gang du tar den på og av og da holder den lenger og tar bedre vare på puppene dine
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Takk for svar alle sammen. Jeg endte opp med en fra Lindex til kr.299,-. Den holder tingene på plass :-) Men jeg angrer på at jeg ikke kjøpte en med åpning, det er en treningsøkt i seg selv å få den på og av...
Gjest Gjest_vibeke_* Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg bruker Casall bh'n. Den som ble kåret til best i test. Jeg er veldig fornøyd med den. Jeg er likevel på utkikk etter flere sports bh'er. Hvor får man tak i Schock absorber?
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 På Løpelabbet (ialle fall i Pilestredet). De har ikke alle modellene. supert for oss med stor byste og smal De sitter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå