Gå til innhold

Trenger sports bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har blitt en aktiv jente i det siste. Jogger og trener Pilates. Men nå må jeg kjøpe en skikkelig sports bh, har noen et godt tips? Gjerne merke og hvor jeg kan kjøpe den? Bruker str.85 B.

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker dem fra Lindex. Gode, til en billigere penge - 199 kr. Nå er jeg litt midre enn deg, 75 B, men jeg har hørt mange være fornøyd med den bh´en. :)

Skrevet

Shock absorber er veldig bra bh'er - ingenting rører seg om du har på en sånn, men Triumph har også noen som er helt ok.

Gjest LittleMe85
Skrevet

Jeg har en sportsbh fra nike som jeg er veldig fornøyd meg.

Jeg er litt større enn deg, 75 D. Men er iallefall veldig fornøyd med min når jeg jogger, eller trener på studio=)

Jeg har kjøpt min på intersport.

Skrevet

du bør kjøpe en sports bh som har samme formen som en vanlig bh, del vil si at du skal kunne åpne den, foran eller bak, jah du vet:P

for da strekker ikke stoffet seg hver gang du tar den på og av og da holder den lenger og tar bedre vare på puppene dine :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Jeg endte opp med en fra Lindex til kr.299,-. Den holder tingene på plass :-) Men jeg angrer på at jeg ikke kjøpte en med åpning, det er en treningsøkt i seg selv å få den på og av...

Gjest Gjest_vibeke_*
Skrevet

Jeg bruker Casall bh'n. Den som ble kåret til best i test. Jeg er veldig fornøyd med den. Jeg er likevel på utkikk etter flere sports bh'er. Hvor får man tak i Schock absorber?

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

På Løpelabbet (ialle fall i Pilestredet). De har ikke alle modellene. supert for oss med stor byste og smal De sitter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...