Gjest leselysten Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Jeg vil lese noen dagbøker men her er så frykelig masse å velge mellom. Gi meg noen tips om gode dagbøker som jeg kanskje kan begynne å følge med i da? Hvilke liker du?
Kreps Skrevet 14. august 2003 #4 Skrevet 14. august 2003 Eller min??? Kom gjerne tilbake til Bomberommet Dina69
Dina Skrevet 14. august 2003 #5 Skrevet 14. august 2003 Var innom i dag, men hadde ikke noe fornuftig å si, så jeg bare leste litt... I`ll be back!
Kreps Skrevet 14. august 2003 #6 Skrevet 14. august 2003 Var innom i dag' date=' men hadde ikke noe fornuftig å si, så jeg bare leste litt... I`ll be back! [/quote'] Var du innom , så la du ikke inn en meldig? :cry:
Krølltoppen Skrevet 14. august 2003 #8 Skrevet 14. august 2003 Her! Søren, jeg har jo ingen ennå....... :o
Malou Skrevet 15. august 2003 #9 Skrevet 15. august 2003 Hadde jeg skulle velge kun én måtte det bli min! :blunke: Men nå skal man jo ikke lyve heller og det finnes garantert de som er bedre... Det skjer f.eks en del morsomme ting i Dorian sin, også har vi Joop's pikante da... Jennifer
Gjest Malena Skrevet 15. august 2003 #10 Skrevet 15. august 2003 Jeg har sansen for Vega sin dagbok, jeg ... hun har en herlig måte å skrive på og jeg kjenner meg veldig igjen i hennes til tider store mangel på tiltakslyst Glimrende, Vega !
Gjest Candyfloss Skrevet 15. august 2003 #11 Skrevet 15. august 2003 Dorian er jo en fast slager - han er en racer til å skrive han der 8) Så har vi joops pikante - den er litt "vill" Også kommer jeg på flere etterhvert..
Gjest lmari Skrevet 15. august 2003 #12 Skrevet 15. august 2003 Jeg anbefaler Klips sin - hun skriver morsomt og til ettertanke. Jeg leser mange dagbøker jeg: dorian, MarianneE, *lillian*, Tjorven, joop, Ingeborg, Coda, Qlio, Klips, Hilde KS, Mayamor, Fredagsbarn, cappo, DonPedro, Sandman og noen til. Alle de er morsomme å følge med på i hvert fall!!!
*Lavendel* Skrevet 15. august 2003 #13 Skrevet 15. august 2003 ...eller så kan du lese i min....som kanskje ikke er så morsom, men som handler om en litt annen side av livet.... :-?
Gjest Candyfloss Skrevet 15. august 2003 #14 Skrevet 15. august 2003 Lavendel, din dagbok er kanskje litt på andre kanten på humørfronten - men den får meg til å tenke masse og jeg stikker masse innom der. Den anbefales! *klem*
Gjest Vega Skrevet 15. august 2003 #16 Skrevet 15. august 2003 Malenda da. Hysj... Jeg har da massevis av tiltakslyst? Bare ikke ren vaskeiver og pakkefeber. Takk for "komplimenten", likevel. Jeg leser Virgo`s dagbok fast. (Hun gir mye av seg selv, og tør å dele med oss.) Ellers har jeg begynt å snike rundt - og se om det er noen andre, men jeg har jo ikke så mye tid - midt i dette flyttemaset - . Skulle gjerne fulgt med flere steder - er begynt å lese litt hos Torarin, og par til.
*Lavendel* Skrevet 15. august 2003 #17 Skrevet 15. august 2003 Lavendel, din dagbok er kanskje litt på andre kanten på humørfronten - men den får meg til å tenke masse og jeg stikker masse innom der. Den anbefales! *klem* Takk Candyfloss! Jeg mente ikke å bryte meg inn her og spre dårlig stemning..... :-? , bare tenkte at det kanskje kunne være interessant å se en annen side av livet enn det som bare er bra hele tiden.... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå