Gå til innhold

Hvilke dagbøker bør jeg lese i?

Anbefalte innlegg

Gjest leselysten
Skrevet

Jeg vil lese noen dagbøker men her er så frykelig masse å velge mellom. Gi meg noen tips om gode dagbøker som jeg kanskje kan begynne å følge med i da?

Hvilke liker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eller min??? :hoho:

Kom gjerne tilbake til Bomberommet Dina69 :briller:

Skrevet

Var innom i dag, men hadde ikke noe fornuftig å si, så jeg bare leste litt... :wink: I`ll be back! :briller:

Skrevet
Var innom i dag' date=' men hadde ikke noe fornuftig å si, så jeg bare leste litt... :wink: I`ll be back! :briller:[/quote']

Var du innom , så la du ikke inn en meldig? :cry:

Skrevet

Her!

Søren, jeg har jo ingen ennå....... :o

Skrevet

Hadde jeg skulle velge kun én måtte det bli min! :blunke: Men nå skal man jo ikke lyve heller og det finnes garantert de som er bedre... Det skjer f.eks en del morsomme ting i Dorian sin, også har vi Joop's pikante da... :ler:

Jennifer

Skrevet

Jeg har sansen for Vega sin dagbok, jeg ... hun har en herlig måte å skrive på og jeg kjenner meg veldig igjen i hennes til tider store mangel på tiltakslyst :ler:

Glimrende, Vega !

Gjest Candyfloss
Skrevet

Dorian er jo en fast slager - han er en racer til å skrive han der 8)

Så har vi joops pikante - den er litt "vill" :wink:

Også kommer jeg på flere etterhvert.. :wink:

Skrevet

Jeg anbefaler Klips sin - hun skriver morsomt og til ettertanke.

Jeg leser mange dagbøker jeg: dorian, MarianneE, *lillian*, Tjorven, joop, Ingeborg, Coda, Qlio, Klips, Hilde KS, Mayamor, Fredagsbarn, cappo, DonPedro, Sandman og noen til. Alle de er morsomme å følge med på i hvert fall!!!

Skrevet

...eller så kan du lese i min....som kanskje ikke er så morsom, men som handler om en litt annen side av livet.... :-?

Gjest Candyfloss
Skrevet

Lavendel, din dagbok er kanskje litt på andre kanten på humørfronten - men den får meg til å tenke masse og jeg stikker masse innom der.

Den anbefales!

*klem*

Skrevet

Jeg har veldig sansen for joop sin :kul:

Skrevet

Malenda da. Hysj... Jeg har da massevis av tiltakslyst? :briller:

Bare ikke ren vaskeiver og pakkefeber.

Takk for "komplimenten", likevel.

Jeg leser Virgo`s dagbok fast. (Hun gir mye av seg selv, og tør å dele med oss.)

Ellers har jeg begynt å snike rundt - og se om det er noen andre, men jeg har jo ikke så mye tid - midt i dette flyttemaset - . Skulle gjerne fulgt med flere steder - er begynt å lese litt hos Torarin, og par til.

Skrevet
Lavendel, din dagbok er kanskje litt på andre kanten på humørfronten - men den får meg til å tenke masse og jeg stikker masse innom der.

Den anbefales!

*klem*

Takk Candyfloss!

Jeg mente ikke å bryte meg inn her og spre dårlig stemning..... :-? , bare tenkte at det kanskje kunne være interessant å se en annen side av livet enn det som bare er bra hele tiden.... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...