Murder Skrevet 12. oktober 2009 #61 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri, ALDRI, A L D R I hadde kunne tippet den. Usansynlig positivt overrasket, og så enig som det er mulig å bli tror jeg. "The extacy of gold" er suverén... ...at det i tillegg ble foreslått av en jente er, ja, nesten til å få tårer i øynene av bare det :rødme: *Bukker i støvet* Jeg har noen skjulte sider, vet du :gjeiper: Godt å høre at det er flere som setter pris på den! Jeg kom på en ting til! Filmen Freedom Writers med b.la Hillary Swank og Patrick Dempsey, den handler om en lærerinne som får jobb ved en belastet skole i New York, tror jeg.Det er så rørende å se hvordan klassen litt etter litt får tillit til henne, og når en gutt sier at denne lærerinnen er det eneste som gir han håp, så begynnet tårene og trille. Anbefales! Og når vi snakker om Hillary Swank så er jo Boys Don't Cry en god grinefilm. Så utrolig trist
Virreliten Skrevet 12. oktober 2009 #62 Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Denne: http://www.youtube.com/watch?v=rk3daLQJ8LA Historien her, men videoen er det bankers at jeg begynner å grine av hver gang. Endret 12. oktober 2009 av Virreliten
Virreliten Skrevet 12. oktober 2009 #63 Skrevet 12. oktober 2009 Også filmen Cinema Paradiso. Og "Den dagen jeg traff Jesus med sprettert".
Gjest dalieo Skrevet 13. oktober 2009 #64 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Denne: http://www.youtube.com/watch?v=rk3daLQJ8LA Historien her, men videoen er det bankers at jeg begynner å grine av hver gang. "When Rick was asked about the thing he really wants to give his dad: 'The thing I'd most like... is that my dad sit in the chair and I push him once.'" Endret 13. oktober 2009 av dalieo
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #65 Skrevet 13. oktober 2009 Det eneste som får meg til å grine HVER gang er sangen Vesleblakken! Ellers er det enkelte scener i Titanic (spesielt den da moren som legger sine to barn da skipet er på vei ned) som nesten fikk meg til vræle høyt på kino. Det som gjør det så ille er jo at det kan hende det var slik det var for snart 100 år siden.
Ella_Grey Skrevet 13. oktober 2009 #66 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Jeg syns sangen I Hung My Head - Johnny Cash er trist, ikke sånn at jeg begynner å gråte, men.. Slutten på boken Lille tre, herregud jeg grein. og i bok-serien Song of Ice and Fire er det mye å gråte av. Men the red wedding... :cry3: Endret 13. oktober 2009 av Ella_Grey
Gjest emmeline Skrevet 14. oktober 2009 #68 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg gråt mye gjennom boken Broene i Madison County. Så trist, men samtidig vakker.
Gjest emmeline Skrevet 14. oktober 2009 #69 Skrevet 14. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=KHi2dxSf9hw. Gets me everytime. Fantastisk sann!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #70 Skrevet 14. oktober 2009 Siste episode av six feet under - begynte nesten å hyperventilere der jeg satt. Herregud så trist!
Sniktitt Skrevet 15. oktober 2009 #71 Skrevet 15. oktober 2009 Boken "Boktyven" av Markus Zusak Herregud, sier jeg bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå