Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Filmer: "Dancer in The Dark", "The Green Mile", "Walk the Line", "Pay it Forward"

Tv: De siste episodene av "Six Feet Under"

Sanger: "Internasjonalen", "Lykkeliten", Ben Harpers "Give a Man a Home" og Seigmens "Dråben"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Sangen Last Kiss av Pearl Jam

- Filmen Ghost

- Filmen Titanic (og, nei, det er ikke pga DiCaprio)

Skrevet

Slutten på filmen Life is beautiful, eller La vite è bella. Jeg får tårer i øynene bare av å tenke på det. Her er klippet.

Crack the Skye og Oblivion fra Mastodons nye album er reale tåreperser hos meg. Det samme er Bjørks Hunter og Jòga. For ikke å snakke om Angelene med PJ Harvey! Prison Sex med TOOL er en grusom men vakker sang, du burde sjekke ut teksten. Jambi og Right in Two er også gode. Egentlig får jeg tårer i øynene av alle Tools sanger fordi det er så ufattelig at det går an å lage slik overmenneskelig musikk!

Brødrene Løvehjerte er jo en klassiker! Også er det nok få bøker jeg har grått av som Harry Potter bøkene :trist:

Skrevet
Også er det nok få bøker jeg har grått av som Harry Potter bøkene :trist:

Ja, sier meg enig med den. Spesielt den siste boka er jo nesten tåreperser fra første til siste kapittel.

Skrevet
- Sangen Last Kiss av Pearl Jam

Hvordan kunne jeg glemme den :trist:

Skrevet (endret)

Og boka Tusen Strålende Soler av Khaled Hosseini.

Endret av cilipili
Skrevet
Men det verste jeg har sett, det er "Lillefot" (vet ikke om dt er samme som er kommet ny, som den jeg mener som er hvertfall 15år gammel... men sikkert samme historien....) Den er rett og slett brutalt trist :cry3:

Den hadde jeg glemt, den er forferdelig trist :grine:

Også husker jeg en tegnefilm som handler om en panda som heter Bobo(?) som mister moren sin... så må han rømme fra landsbyen sin og bli med i et sirkus eller noe sånt. Den gråt jeg mye til som barn, i en scene der han må forlate landsbyen helt alene og savner moren sin...

Det er noe med tegnefilmfigurer som mister foreldrene sine.. :fnise:

Skrevet

The Peter Connolly story. Ikke sikkert det er sånn det skrives. Fikk den tilsendt på facebook og ante ikke hva det var.

Forferdelig historie, går ikke an å beskrive, og det at den er sann gjør det hele millioner verre..

Gråt i flere timer etter å ha sett den, og klarte ikke sove skikkelig den natten.. Trist i flere dager etterpå og trist ennå når jeg tenker på det, så prøver å glemme..

Ikke se den. Du skal være utrolig kald for å ikke gråte av den, særlig hvis du har barn.. :grine:

Skrevet

Ikke nødvendigvis tåreperse, selv om jeg skjønner de som synes det, men fin er

uansett...
Gjest Blondie65
Skrevet
uansett...

Jeg kan ikke se den jeg uten å grine. Hver gang. :)

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)
The Peter Connolly story. Ikke sikkert det er sånn det skrives. Fikk den tilsendt på facebook og ante ikke hva det var.

Forferdelig historie, går ikke an å beskrive, og det at den er sann gjør det hele millioner verre..

Gråt i flere timer etter å ha sett den, og klarte ikke sove skikkelig den natten.. Trist i flere dager etterpå og trist ennå når jeg tenker på det, så prøver å glemme..

Ikke se den. Du skal være utrolig kald for å ikke gråte av den, særlig hvis du har barn.. :grine:

The Peter Conmelly Story part I

The Peter Connelly story part II

Endret av Blondie65
Skrevet
uansett...

Den strigriner jeg av.. Klarer ikke slutte etterpå heller :)

Gjest Gjest_Gunhild_*
Skrevet

- Avslutingsepisoden av friends! (Dobbeltepisode.) Begynner alltid å gråte av den!

- Filmen Pay it forward.

- Filmen A walk to remember.

- Greys anatomy.

- PS I love you.

- Forrest Gump.

- American History X.

Skrevet

Eg ser - Bjørn Eidsvåg

Over the rainbow - Israel Kamakawiwo

Skrevet

Hadde helt glemt Internasjonalen.

Pluss "Din tanke er fri" og "Mio Bambino Caro".

Skrevet
uansett...

Griner hver gang jeg ser denne, jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...