Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Litt flaut, men jeg har bare så lyst å gråte litt. Pleier å få ut mange følelser når jeg får grått litt, og føler meg da mer avslappet. Bare føler meg så kald, når jeg ikke har grått på en stund. Lurer derfor på om noen har anbefalinger til noveller, filmer, bøker eller sanger som virkelig får deg til å gråte. Sikkert litt teit, men jeg liker å bare lese små noveller mens jeg gråter litt for meg selv (hvis de er triste så klart)
Gjest Invicta Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Litt flaut, men jeg har bare så lyst å gråte litt. Pleier å få ut mange følelser når jeg får grått litt, og føler meg da mer avslappet. Bare føler meg så kald, når jeg ikke har grått på en stund. Lurer derfor på om noen har anbefalinger til noveller, filmer, bøker eller sanger som virkelig får deg til å gråte. Sikkert litt teit, men jeg liker å bare lese små noveller mens jeg gråter litt for meg selv (hvis de er triste så klart) Hvis jeg er litt trist og har lyst å gråte, så kan jeg sette på Without you, Mariah Carey eller Tir'na noir, Vamp. Så synger jeg litt med, og da er det liksom gjort... Da strømmer tårene.
Lise_ Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg gråter ALLTID av "Animal cops" på Animal planet....
stjernekyss Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Nyfødte babyer og foreldrene deres. Lykkelige mennesker
hjertesukka Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Jeg begynner å grine bare jeg tenker på sangen "Anna Lovinda". (og så ung som hun var....bare 20år :cry: ) Endret 10. oktober 2009 av hjertesukka
Lumina Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 jeg hylgrein av den nye filmen "marley and me"...jeg har en likens hund som den i filmen, og jeg kan ikke huske sist jeg gråt så mye av en film! om du har hund selv så vil du nok kjenne deg igjen i filmen og den ender med at hunden dør så da har du noe og gråte over
Snill Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Film: Crash (2006) Bok: Nikki - den umulige ungen Nett: På skross. Noen temaer/innlegg er hinsides min (normale) hverdag og oppvekst. (gleder meg til morgendags spalte i avisa for det) Endret 10. oktober 2009 av Helen
Gjest SmallTalk Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg begynner å grine når jeg hører "Goodbye to you" av Michelle Branch. Denne sangen var en av favorittsangene til en avdød venninne, og jeg takler bare ikke å høre den sangen lenger. Begynner å grine så fort jeg hører introen. Det samme gjelder vel egentlig for "Eg ser" av Bjørn Eidsvåg. Denne ble nemlig spilt i to begravelser jeg har vært i (venninne og fetter), og jeg takler ikke den sangen spesielt godt heller.
PiriPiri Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har ikke sett den ennå, men tipper at Engelen av Margreth Olin er en skikkelig gråtefilm! Etter at jeg fødte barn så griner jeg av alt...Lilo og Stitch, herrugd så trist! Da jeg var liten gråt jeg da jeg hørte visa "I en seng på Hospitalet". Også hadde jeg en bok om en jente som bodde med faren sin og som skulle ha bursdagselskap. Men alle barna ertet henne for at hun hadde rødgrøt eller noe sånt til dessert også bare gikk de fra bursdagen hennes. HULK!
Gjest Shady Lady Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Eg griner alltid når Mufasa dør i Løvenes Konge, her er det klippet.
Gjest dalieo Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Eg griner alltid når Mufasa dør i Løvenes Konge, her er det klippet. Det gjør jeg også, slår aldri feil! Gråter også av Eric Clapton - Tears in heaven... den er så sår. Også gråter jeg av gamle, triste mennesker i filmer. Det er litt rart, men jeg har veldig mye sympati med gamle menn, gjerne med skjegg :klø:
Lise_ Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 jeg hylgrein av den nye filmen "marley and me"...jeg har en likens hund som den i filmen, og jeg kan ikke huske sist jeg gråt så mye av en film! om du har hund selv så vil du nok kjenne deg igjen i filmen og den ender med at hunden dør så da har du noe og gråte over Ja huff, da gråt jeg og
Lise_ Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Men det verste jeg har sett, det er "Lillefot" (vet ikke om dt er samme som er kommet ny, som den jeg mener som er hvertfall 15år gammel... men sikkert samme historien....) Den er rett og slett brutalt trist
Madmartigan Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Bridges of Madison County.... Boka...
Gjest Gjest_fjellgeit_* Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 Titanic gråt jeg av på kino. Måtte ta meg kraftig sammen mange ganger for å ikke gråte av filmen Beverly Hills Chihuahua Og f.eks. tegnefilmen Spirit
Gjest Gjest_fjellgeit_* Skrevet 9. oktober 2009 #16 Skrevet 9. oktober 2009 Bridges of Madison County.... Boka... Og ja! Broene over Madison County. Så den på kino 2 ganger og satt der og grein begge gangene.
Gjest Shady Lady Skrevet 9. oktober 2009 #17 Skrevet 9. oktober 2009 Men det verste jeg har sett, det er "Lillefot" (vet ikke om dt er samme som er kommet ny, som den jeg mener som er hvertfall 15år gammel... men sikkert samme historien....) Den er rett og slett brutalt trist Jaaa..... Etter at mora hans er død, og han trur han ser ho i fjellveggen. Så spring han mot den i glede, så er det berre hans eigen skygge.
Lise_ Skrevet 9. oktober 2009 #18 Skrevet 9. oktober 2009 Jaaa..... Etter at mora hans er død, og han trur han ser ho i fjellveggen. Så spring han mot den i glede, så er det berre hans eigen skygge. Jaaaa og så har han ingen venner
Zinnia Skrevet 9. oktober 2009 #19 Skrevet 9. oktober 2009 Jaa, løvenes konge, så den på kino da jeg var ti og gren som bare det... Ellers bl. a: Når jeg ser mennesker som forteller sterke ting eller blir rørt, både i virkeligheten og på tv (ofte på Oprah f. eks. ) Når folk jeg kjenner synger triste sanger eller danser triste koreografier = masse tårer Gråt første gang jeg så Michael Moore's Fahrenheit 9/11. Så den alene hjemme og følte hvor syk verden kan være... Et par sanger: Bjørk - Come to me Christina Aguilera - Hurt Charlotte Gainsbourg - Beauty Mark Elisa - Rainbow Mye av PJ Harvey f.eks The Mountain og Silence Mye av Tori Amos f. eks Horses ++++ Radiohead - Creep, Street Spirit og den på rulleteksten til Romeo og Juliet... ja, Exit Music [for a film] Imogen Heap - Hide and Seek og The moment I said it Keane - Bedshaped
pantertante Skrevet 10. oktober 2009 #20 Skrevet 10. oktober 2009 Den svenske filmen Så som i himmelen. Har du ikke allerede sett den så anbefaler jeg den på det varmeste. En fantastisk film som garantert får fart på tårene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå