Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er naturlig blond. Men har farget og bleket håret i mange år.

Det jeg sitter å lurer på er HVA skal jeg gjøre med håret mitt..? Jeg føler jeg ser ut som en grå mus.. er kjempe kjedelig på håret..håret er slitt og tynt..

Men å farge håret helt mørkt tror jeg ikke at jeg kler.. dessverre.. :(

Jeg tror man får litt mer farge i ansiktet om man har farge i det.. og at man gjerne ser litt blek eller kald ut med lyst hår..

Er blitt singel, så har lyst å føle meg litt bra..

Har halvlangt hår..

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_julie_*
Skrevet
Hei

Jeg er naturlig blond. Men har farget og bleket håret i mange år.

Det jeg sitter å lurer på er HVA skal jeg gjøre med håret mitt..? Jeg føler jeg ser ut som en grå mus.. er kjempe kjedelig på håret..håret er slitt og tynt..

Men å farge håret helt mørkt tror jeg ikke at jeg kler.. dessverre.. :(

Jeg tror man får litt mer farge i ansiktet om man har farge i det.. og at man gjerne ser litt blek eller kald ut med lyst hår..

Er blitt singel, så har lyst å føle meg litt bra..

Har halvlangt hår..

Noen tips?

Skjønner veldig godt hva du mener, hadde det sånn selv.. Men tenk deg godt om :-)

Det som KAN skje når du ønsker en litt mørkere nyanse, er at håret ender opp med å bli kommunegrått / veldig kjedelig. Jeg prøvde meg nylig med å ta noen mørke og lyse striper (er naturlig blond som deg), det endte katastrofalt, lagde en tråd om det her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=443600

Når det er sagt - du er helt sikkert ikke like uheldig som meg! Kan hende du blir kjempefin med mørkt hår :) Ville bare si at det er mange blonde som farger mørkere, og angrer etterpå. Selv har jeg prøvd det to ganger - og jeg går alltid tilbake til det lyse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...