Gjest Skofus Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hei Jeg er naturlig blond. Men har farget og bleket håret i mange år. Det jeg sitter å lurer på er HVA skal jeg gjøre med håret mitt..? Jeg føler jeg ser ut som en grå mus.. er kjempe kjedelig på håret..håret er slitt og tynt.. Men å farge håret helt mørkt tror jeg ikke at jeg kler.. dessverre.. Jeg tror man får litt mer farge i ansiktet om man har farge i det.. og at man gjerne ser litt blek eller kald ut med lyst hår.. Er blitt singel, så har lyst å føle meg litt bra.. Har halvlangt hår.. Noen tips?
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Hei Jeg er naturlig blond. Men har farget og bleket håret i mange år. Det jeg sitter å lurer på er HVA skal jeg gjøre med håret mitt..? Jeg føler jeg ser ut som en grå mus.. er kjempe kjedelig på håret..håret er slitt og tynt.. Men å farge håret helt mørkt tror jeg ikke at jeg kler.. dessverre.. Jeg tror man får litt mer farge i ansiktet om man har farge i det.. og at man gjerne ser litt blek eller kald ut med lyst hår.. Er blitt singel, så har lyst å føle meg litt bra.. Har halvlangt hår.. Noen tips? Skjønner veldig godt hva du mener, hadde det sånn selv.. Men tenk deg godt om :-) Det som KAN skje når du ønsker en litt mørkere nyanse, er at håret ender opp med å bli kommunegrått / veldig kjedelig. Jeg prøvde meg nylig med å ta noen mørke og lyse striper (er naturlig blond som deg), det endte katastrofalt, lagde en tråd om det her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=443600 Når det er sagt - du er helt sikkert ikke like uheldig som meg! Kan hende du blir kjempefin med mørkt hår Ville bare si at det er mange blonde som farger mørkere, og angrer etterpå. Selv har jeg prøvd det to ganger - og jeg går alltid tilbake til det lyse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå