Gjest hmmm. Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Synes det er veldig rart at ingen vinner høye pengepremier fra mandag til torsdag i den innringingsoppgaven. Til tross for at innringerne velger luken selv, virker som om det er bestemt på forhånd hvilken pengesum som skal deles ut hver dag, selv om programlederen får det til å virke som om det er heeelt tilfeldig hva de vinner. Men nå har jeg sett dette programmet såpass mange ganger, at jeg har begynt å legge merke til at folk alltid vinner lave pengesummer fra mandag til torsdag, mens folk vinner de høye summene hver fredag. Mulig dette bare er innbildning fra min side, men jeg har i allefall lagt merke til dette. Flere?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 jeg er veeeeeeldig skeptisk til at lukene er "elektroniske".... Tidligere hadde de fysiske luker i studio, men nå kan det jo egentlig være hvilket tall som helst bak rutene. Så jeg har absolutt tenkt det samme som deg!!
Gjest Gjest_line_* Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg ser ikke på hver dag, men av og til. Synes det er svært sjeldent at innringere vinner de høyeste summene. De burde gå tilbake til de fysiske lukene! Litt off topic, men jeg blir gal av masingen om å ringe inn, siden rebusen eller hva det nå måtte være er så lett. Jeg får da alltid til dne oppgaven, men sjansne for å vinne er så minimal at det lønner seg ikke å bruke 15 kroner i minuttet for å delta. Men konkurransen i studio er forsåvidt bra.
Poppzy Skrevet 13. oktober 2009 #4 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg ser ikke på dette til vanlig, men har fått med meg noen programmer når jeg har fri. Kan det være at de "samler" opp premiesummen slik at det på fredag er en stor pott og at det skal friste flere til å ringe inn!?
Andale Skrevet 13. oktober 2009 #5 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg ser ikke på hver dag, men av og til. Synes det er svært sjeldent at innringere vinner de høyeste summene. De burde gå tilbake til de fysiske lukene! Litt off topic, men jeg blir gal av masingen om å ringe inn, siden rebusen eller hva det nå måtte være er så lett. Jeg får da alltid til dne oppgaven, men sjansne for å vinne er så minimal at det lønner seg ikke å bruke 15 kroner i minuttet for å delta. Men konkurransen i studio er forsåvidt bra. Det koster 30 kr pr samtale! Dyrt ja... Jeg tror det bare er juks, når innringerne nesten alltid vinner den minste eller nest minste summen. Jeg tror de velger å dele ut en høy pengesum når de ser at de har mange som ser på. Da blir flere fristet til å ringe!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Det koster 30 kr pr samtale! Dyrt ja... Jeg tror det bare er juks, når innringerne nesten alltid vinner den minste eller nest minste summen. Jeg tror de velger å dele ut en høy pengesum når de ser at de har mange som ser på. Da blir flere fristet til å ringe! Andale tia, det er sinnsykt dyrt og bare tull alt sammen. Blir så irritert når "programlederen" driver og sier at "Nå må du ringe! Det er ingen som har ringt inn enda?" og også når de driver og snakker om så masse teit at jeg blir flau over dem. (Og jeg kjenner dem ikke engang. Puh.)
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Andale tia, det er sinnsykt dyrt og bare tull alt sammen. Blir så irritert når "programlederen" driver og sier at "Nå må du ringe! Det er ingen som har ringt inn enda?" og også når de driver og snakker om så masse teit at jeg blir flau over dem. (Og jeg kjenner dem ikke engang. Puh.) Enig med deg. De programlederne virker ganske blåst egentlig. De babler hele tiden om at det er så få som ringer inn hver eneste dag, bare for å få folk til å tro at de da har større vinnersjangser. Hvor dumme tror de at folk er da? Og ja, det er mistenkelig mange som vinner lave pengesummer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå