prinzess Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg begyner å miste motivasjonen. Etter flere misslykkede IVF forsøk, 2 lapraskopier og fjerning av eggledere pluss en misslykket hystereskopi begynner jeg å miste motet... Hystereskopien hadde jeg idag...Fikk beskjed om at jeg må komme på ny hystereskopi om 3 uker og fikk fortalt at jeg har en livmor som ligger til venster - ha det nå ska bety? Har lest blogger og forum men har ikke hørt noe om dette problemet før. Så nå sitter jeg her fortsatt ruset etter narkose og smertestillende og lurer på når man ska gi opp. Hvor mange negative beskjeder ska man få. Føler før første gangen synd på meg selv ... det er ikke likt meg.. Jeg er så lei sykehus, sprøyter og hormonsvigninger.. Jeg er lei av å sette livet mitt på vent gang på gang.. Samtidigt er ønsken om å få egenfødt barn så sterkt. Vi har begynt å lufte tanken om adopsjon men det er ikke det vi ønsker i førsteomgang. Så spørsmålet mitt er.... .... hva gjør dere jenter for å holde motivasjonen oppe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå