Gjest Gjest_Elise_* Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg ser på finn.no endel boligannonser som har stylet/pyntet så fint. Jeg ønsker meg slike høye vaser med brune kall det kvister i. Hvor får man kjøpt slikt? Jeg har sett det før på ikea, men finner det ikke lengre. Det hadde passet så fint inn hos meg, men jeg vet ikke hvor jeg skal dra for å få kjøpt det. Noen som kan hjelpe meg??
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg fikk en høy vase i gave en gang, den var kjøpt på plantasjen. sånne greiner lurer jeg oxo på hvor jeg får kjøpe...kanskje kremmerhuset eller skeidar el no sånt? (trondheim)
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Ikea på Slependen har det. Så det senest i går:)
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Heter forresten Smycka de kvistene:) Er på nettsiden til Ikea. (Fikk ikke lagt til link)
pittie Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Gikk ut i skogen og fant meg mange fine kvister jeg lakket hvite. Funker det og
Gjest Gjest_Elise_* Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Takker for svar, sjekket nettsidene til ikea, fant de Smycka greiene, tror det er de, skal sjekke på ikea furuset om de har de der, hadde ikke sist gang. Tipset med å gå i skogen var genialt, utrolig nok så har jeg ikke tenkt på dette... Skal sjekke fagmøbler også, takk for hjelpen.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Mester Grønn har også noen fine kvister:)
Athene Skrevet 10. oktober 2009 #10 Skrevet 10. oktober 2009 Vase - ikea, billig og fint. Kvister - black design shop, eller lag selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå