Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg biter negler og har ekstremt korte negler. Jeg vil gjerne ha lange negler da jeg ikke biter da, men det er vannskelig når jeg aldri får til å spare..

Men hver gang jeg prøver å ha på løsnegler fester de seg ikke bra nok, og faller av med en gang..

Tips om bra løsnegler som sitter godt på veldig korte negler? Evt på frisørsalong i vestfold som ikke koster allverden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satte på meg løsnegler til en fest på lørdag. Kjøpte broadway nails på cubus. De sitter godt på fortsatt :) For å feste de på måtte jeg file mine egne negler helt ned, derfor fungerer det kanskje på dine også. Men jeg må også si at når jeg har brukt samme merket tidligere har de begynt å falle av etter bare et par dager, så det er nok viktig at du gjør en skikkelig jobb når du fester dem.

Skrevet

Det hjelper også å file overflaten med en poleringsfil, slik at de blir jevnere. Viktig å ha helt rene negler.

Skrevet

Jeg har også brukt Broadway løsnegler fra Cubus. Ca 109 kroner. Kjempegode! De har også noen som er egnet for "aktive mennesker" :-)

Skrevet

jeg ville brukt sånn tipper bare.. ! kjøp sånn kit fra h&m eller cubus (husker ikke merket på negle tippene) å ta deg goood tid når du gjør det så sitter de relativt lenge. jeg har hvertfall sluttet HELT med sånn hele løsnegler, for de detter bare av.. ellers er d jo ikke så dyrt å få det gjort på salong lengre.. ! :)

Skrevet

Litt av hemmeligheten er å sørge for at det ikke er luftbobler når du limer, og at du klipper de såpass korte og helst firkantet, at du utsetter din egen negl for minst mulig belastning ved eventuelle slagskader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...