Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hjelp hjelp! Jeg er en dame på 45 som har et dilemma. Jeg synes ei på 28 er råsexy. Hun vet ikke at jeg syns det, men vi har en grei tone oss mellom. Med mye kroppskontakt og spøking. Det jeg lurer på er om det ville være frekt av meg å prøve meg litt på henne, for å se hvor langt det kunne gå? Ville hun tenke at jeg er gammel og fæl i forhold til henne?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Ehh...og du vet at hun er lesbisk?! Om hun er det, betyr alderen ingenting!!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Nei det tror jeg ikke hun er, men hun er svært flørten av seg. Jeg er ikke lesbisk jeg heller. Har bare lyst på henne.
Janec Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 noen bruker jo kroppskontakt som å klappe noen på skuldra, stryke litt og sånn om man prater med andre av samme kjønn. men det er nok ikke noe mer bak det enn ren vennlighet. Om dere kjenner hverandre godt er sikkert dette blitt helt naturlig for henne. og det du syns høres ut som flørting, kan rett og slett være venninnesnakk. om en gutt hadde oppført seg likt som mi venninne hadde jeg selvfølgelig trodd at han flørta med meg. men selvfølgelig. jeg vet ikke hvordan kroppskontakt dere har og hvordan hun snakker til deg, så du kan jo håpe
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Hjelp hjelp! Jeg er en dame på 45 som har et dilemma. Jeg synes ei på 28 er råsexy. Hun vet ikke at jeg syns det, men vi har en grei tone oss mellom. Med mye kroppskontakt og spøking. Det jeg lurer på er om det ville være frekt av meg å prøve meg litt på henne, for å se hvor langt det kunne gå? Ville hun tenke at jeg er gammel og fæl i forhold til henne? Skulle ikke tro det i utgangspunktet. Men, med jenter så blir altid dette litt ekstra krøkkete for selv om hun synes du er pen kan det tenkes hun ikke er interesert i kvinner, eller at hun er en av de som bare er interesert en gang i skuddåret. Derfor ville jeg ikke tatt en eventuell avvisning personlig i hvert fall.
Cannavaro Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, småkjip problemstilling vil jeg tro. Tenk litt konsekvenser her : -du prøver deg og hun synes det er over kanten av deg, hva med deres relasjon etter det da ? Ville kun tatt forsiktig tilnærming i din situasjon tror jeg, så får du lese signalene hennes etterhvert som det kommer. Da kan du danne deg et klarere bilde om hun er aktuell for noe mer eventuelt ??
Gjest Gjest_helle_* Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Prøv deg på henne, men prøv forsiktig. Litt ekstra kroppskontakt, noen ekstra blikk osv. Eldre damer er sexy:) Vær klar på at du bare ønsker sex, og ikke forhold.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Nei det tror jeg ikke hun er, men hun er svært flørten av seg. Jeg er ikke lesbisk jeg heller. Har bare lyst på henne. Eh, jeg ville nok ha forholdt meg veldig forsiktig. Du vet jo ikke engang om hun liker kvinner. Du kan jo gjøre som en jente gjorde på meg: hun skjenket meg på bar og hadde planer om å forføre meg. Men jeg liker ikke jenter på den måten, så jeg forsto ikke at det var det hun forsøkte på...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 Ser det har kommet flotte svar her og sier tusen takk for det. Greit å høre andres synspunkter og ikke bare egne tanker. Det har hendt at vi har blitt stående og holde hender eller erte hverandre med å jage den andre rundt. Hun gjør ikke sånn med andre såvidt jeg kan se. Jeg tror jeg holder samme tonen som vi har hatt til nå, kanskje bare litt mer kroppskontakt på en diskret måte for å se hvordan hun reagerer. Er ofte hun som begynner med ertingen og kroppskontakten..... Nok en gang takk for flotte svar!
Gjest brutal_mann Skrevet 10. oktober 2009 #10 Skrevet 10. oktober 2009 Det er i alle fall ikke alderen som er utfordringen her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå