Gjest Skoløs Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hei Jeg har nå slitt ut mine vintersko, og innser at de ikke tåler en vinter til.. dessverre.. buhu Og finner iiiiingen sko jeg liker på de to skobutikkene vi har her i byen.. Så jeg lurer på om noen her vet en bra plass å kjøpe sko? vinter sko? jeg har litt lyst på sånn UGG's lignende sko.. men de må IKKE være svindyre.. Litt sånn forete koselige sko/støvletter som ikke er så pyntelig og stivt.. sånne man bare stapper buksa nedi liksom Så, forslag til internett adresser noen?
scara Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Hei Jeg har nå slitt ut mine vintersko, og innser at de ikke tåler en vinter til.. dessverre.. buhu Og finner iiiiingen sko jeg liker på de to skobutikkene vi har her i byen.. Så jeg lurer på om noen her vet en bra plass å kjøpe sko? vinter sko? jeg har litt lyst på sånn UGG's lignende sko.. men de må IKKE være svindyre.. Litt sånn forete koselige sko/støvletter som ikke er så pyntelig og stivt.. sånne man bare stapper buksa nedi liksom Så, forslag til internett adresser noen? www.skopunkten.no - porto 49,- trur jeg, og det beste av alt - kjøp 3 par sko, betal for to, eller kjøp to par sko og få halv pris på det andre paret
Miko Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Finnes en hel haug i inn- og utland. F.eks. et par norske her: www.lillevinkelsko.no og www.brandos.no
Dizzy Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Lille vinkel sko har Uggs-lignende sko på tilbud nå til 300 kr.
Gjest Skoløs Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Takk for svar Bestilte ett par brune sko til 1800 kr.. veeeeldig dyrt.. men men
Gjest skosko Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Ser at Plenti selger noen Uggs sko. Du finner også mange flotte sko til vinteren hos Finn Sko
Gjest smurfen Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 skopunkten.no var jo genial:-) synd de ikke hadde mer å velge i for oss med str 35.. (jeg fant ingenting..) prøver meg på str36 denne gangen å håper de er små i str. Takk for den linken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå