Gå til innhold

Hvor kjøpe sko på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Skoløs
Skrevet

Hei

Jeg har nå slitt ut mine vintersko, og innser at de ikke tåler en vinter til.. dessverre.. buhu :trist:

Og finner iiiiingen sko jeg liker på de to skobutikkene vi har her i byen..

Så jeg lurer på om noen her vet en bra plass å kjøpe sko? vinter sko? jeg har litt lyst på sånn UGG's lignende sko.. men de må IKKE være svindyre..

Litt sånn forete koselige sko/støvletter som ikke er så pyntelig og stivt.. sånne man bare stapper buksa nedi liksom :)

Så, forslag til internett adresser noen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg har nå slitt ut mine vintersko, og innser at de ikke tåler en vinter til.. dessverre.. buhu :trist:

Og finner iiiiingen sko jeg liker på de to skobutikkene vi har her i byen..

Så jeg lurer på om noen her vet en bra plass å kjøpe sko? vinter sko? jeg har litt lyst på sånn UGG's lignende sko.. men de må IKKE være svindyre..

Litt sånn forete koselige sko/støvletter som ikke er så pyntelig og stivt.. sånne man bare stapper buksa nedi liksom :)

Så, forslag til internett adresser noen? :)

www.skopunkten.no - porto 49,- trur jeg, og det beste av alt - kjøp 3 par sko, betal for to, eller kjøp to par sko og få halv pris på det andre paret :ler:

Skrevet

Finnes en hel haug i inn- og utland. F.eks. et par norske her: www.lillevinkelsko.no og www.brandos.no

Gjest Skoløs
Skrevet

Takk for svar :)

Bestilte ett par brune sko til 1800 kr.. veeeeldig dyrt.. men men :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ser at Plenti selger noen Uggs sko.

Du finner også mange flotte sko til vinteren hos Finn Sko

• 3 uker senere...
Gjest smurfen
Skrevet

skopunkten.no var jo genial:-) synd de ikke hadde mer å velge i for oss med str 35.. (jeg fant ingenting..)

prøver meg på str36 denne gangen å håper de er små i str.

Takk for den linken:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...