Gjest Gjestrud Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg skrev egentlig et evig langt innlegg her nå, men prøver å gjøre en lang historie kort. Hadde du brydd deg dersom kjæresten din hadde sendt utfordrende toppløsbilde av seg selv ved et uhell til en kompis på mobilen som egentlig skulle bli sendt til deg, og kompisen senere hadde sendt et overkroppsbilde av seg selv tilbake til henne (han har også kjæreste) - og selv om hele situasjonen hadde blitt oppklart, var de på besøk hos hverandre? Og dersom det var du som sendte et utfordrende bilde til en god kompis/venninne ved et uhell, hadde du blitt flau eller hadde du klart ta det fullstendig uhøytidelig?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Er vel heller de som skal være litt flaue... Jeg hadde fint klart å ledd av det hvis det bare ble sendt med en feil...
*appifany* Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg tror den ene hjernecella mi har tatt kveld, for jeg skjønte ikke noe spesielt av det innlegget.
Gjest Gjestrud Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Hvem var på besøk hos hvem? Humm, det ble gjerne ikke så lett å forstå alt når jeg forkortet det sånn og snakket i tredjeperson, hehe Det var jeg som sendte bildet til kompisen, og kompisen kommer på besøk til meg i dag. Kjenner jeg gruer meg fordi jeg kommer til å føle meg så naken, hehe Dessuten er det jo litt tåpelig at han sendte bilde tilbake når begge to har kjærester... Mitt bilde var jo et uhell, hans var ikke (selv om jeg trodde det når jeg mottok det, siden det kom så utav det blå) Kjæresten min vet om dette fordi alt om bildet mitt kom fram i lyset mens jeg lå i armene til kjæresten. Føler ikke det er passende i det hele tatt, jeg hadde ikke likt det om kjæresten min sendte uhell-penisbilde av seg selv og fikk toppløsbilde tilbake av en venninne og de fortsatte å henge sammen, uansett hvor lite hans feil det var. Hadde ikke klandret ham men hadde ikke likt venninnen særlig godt, hehe. Hmm. Der har jeg vel kanskje svaret mitt. Eller?
*appifany* Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Humm, det ble gjerne ikke så lett å forstå alt når jeg forkortet det sånn og snakket i tredjeperson, hehe Det var jeg som sendte bildet til kompisen, og kompisen kommer på besøk til meg i dag. Kjenner jeg gruer meg fordi jeg kommer til å føle meg så naken, hehe Dessuten er det jo litt tåpelig at han sendte bilde tilbake når begge to har kjærester... Mitt bilde var jo et uhell, hans var ikke (selv om jeg trodde det når jeg mottok det, siden det kom så utav det blå) Kjæresten min vet om dette fordi alt om bildet mitt kom fram i lyset mens jeg lå i armene til kjæresten. Føler ikke det er passende i det hele tatt, jeg hadde ikke likt det om kjæresten min sendte uhell-penisbilde av seg selv og fikk toppløsbilde tilbake av en venninne og de fortsatte å henge sammen, uansett hvor lite hans feil det var. Hadde ikke klandret ham men hadde ikke likt venninnen særlig godt, hehe. Hmm. Der har jeg vel kanskje svaret mitt. Eller? Hihi, da hadde ikke den ene hjernecella mi tatt helg allikevel. Du har jo ikke gjort noe galt i dette tilfellet, det er jo kompisen som håper på litt spenning osv i hverdagen. Jeg vet ikke om jeg hadde orket å vært hjemme i kveld faktisk? Synes det er bra at du har fortalt kjæresten din det hele, sånn at han ikke tror at du gjorde det med vilje. Men hva sier han til at kompisen sendte bilde tilbake med vilje? Hadde det vært min kjæreste så hadde han tatt en alvorsprat med vedkommende.
Gjest Gjestrud Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Hihi, da hadde ikke den ene hjernecella mi tatt helg allikevel. Du har jo ikke gjort noe galt i dette tilfellet, det er jo kompisen som håper på litt spenning osv i hverdagen. Jeg vet ikke om jeg hadde orket å vært hjemme i kveld faktisk? Synes det er bra at du har fortalt kjæresten din det hele, sånn at han ikke tror at du gjorde det med vilje. Men hva sier han til at kompisen sendte bilde tilbake med vilje? Hadde det vært min kjæreste så hadde han tatt en alvorsprat med vedkommende. Vi lo begge nervøst når vi fant utav bildet jeg hadde sendt (jeg litt mer panikkslagent), så gikk det et lys opp for meg og jeg tenkte høyt og sa "ahaaaaa! det forklarer at han sendte bilde av seg selv i bar overkropp!" Det var nemlig noe som hadde skjedd for lenge siden, forrige jul (bildet av meg ble også sendt i fjor, kompisen spurte meg i fylla nå nettopp om det var et uhell, det var sånn jeg fikk vite om det) og det var et bilde av ham i bar overkropp og nisselue. Jeg syntes det var så banalt og tåpelig at jeg slettet det og svarte ikke, tenkte ikke videre på det heller, annet at jeg mistet litt respekten for ham og syntes det var merkelig at han gjorde noe sånn utav det blå. Kjæresten reagerte med litt vantro og sa at han gjerne ville vite det om jeg hadde kompiser som sendte bilde av seg selv i bar overkropp. Men han sa ikke noe mer enn det, og jeg lovet å si fra om det skjedde igjen, at jeg bare trodde det kanskje til og med var et uhell fra hans side. Det er egentlig alt han har sagt om saken, men jeg tenker at han kanskje har mer tanker rundt det, samtidig som jeg ikke vil gjøre mer utav saken enn nødvendig. Kompisen min har også sagt en del ting over MSN som jeg har stusset litt på, men aldri så drøye ting at jeg har måttet ta affære og si fra på noen som helst måte. Men det har på en måte ligget i luften at han syntes jeg har fine pupper og nå skjønner jeg plutselig hvorfor Det eneste er når han fortalte meg at han hadde hatt våt drøm om meg og en felles venninne, det var mer informasjon enn nødvendig og da sa jeg fra at han må huske at han har dame og jeg har kjæreste og sånn trenger man ikke å informere hverandre om. Men han har gjerne trodd at det var "greit" siden han trodde at jeg tross alt hadde sendt bilde av meg selv i trusa. Argh! Kjæresten min vet om dette også, at han har vært litt upassende på msn :/ Heller ikke dette har han reagert særlig på, da vi begge har blåst det vekk som tåpeligheter.
Gjest balla Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Hei synes mannen din takler dette på en imponerende måte.Han virker som en forståelsesfull og voksen mann. Hadde min vært sånn haddejeg vært utrolig stolt. (min er nok litt mer sjalu og hissig) Håper du setter pris på det du har.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Du har ikke gjort noe galt og kompisen din vil pule deg. Hva du vil gjøre med det, er opp til deg.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 *Ler@brutal* Han har rett og. Kompisen har vel sittet med øyne som tinntallerkner og følt seg som DEN hunken stakkar... Godt ikke dama hans fant bildet.. for det er jo ikke sikkert at HUN hadde trodde deg på at det var en feil. Jeg hadde gitt beng, men holdt meg på god avstand av karen med nisselue i lang tid!
Snipa Skrevet 10. oktober 2009 #12 Skrevet 10. oktober 2009 Kompisen min har også sagt en del ting over MSN som jeg har stusset litt på, men aldri så drøye ting at jeg har måttet ta affære og si fra på noen som helst måte. Men det har på en måte ligget i luften at han syntes jeg har fine pupper og nå skjønner jeg plutselig hvorfor Jeg synes dette var ustyrtelig morsomt. Jeg hadde ikke gjort noe annet enn å le meg ihjel, om jeg var i en slik situajon. Hvis en kompis sendte meg bilde av en spesiell kroppsdel ved en feil, så tror jeg kanskje at jeg ville sende et av kneet mitt tilbake. Evt. langfingern hvis det var en jeg ikke likte noe særlig.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 10. oktober 2009 #13 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg synes dette var ustyrtelig morsomt. Jeg hadde ikke gjort noe annet enn å le meg ihjel, om jeg var i en slik situajon. Hvis en kompis sendte meg bilde av en spesiell kroppsdel ved en feil, så tror jeg kanskje at jeg ville sende et av kneet mitt tilbake. Evt. langfingern hvis det var en jeg ikke likte noe særlig. Jeg ser heller ikke problemet her. Du sendte et bildet ved uhell han sendte et tilbake for spøk, ferdig.
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 10. oktober 2009 #14 Skrevet 10. oktober 2009 Du har ikke gjort noe galt og kompisen din vil pule deg. Hva du vil gjøre med det, er opp til deg. du kan si mye rart, men avogtil så har du bare så rett, så rett. så enkelt kan man altså si det.
Gjest Gjest_Vikki_* Skrevet 10. oktober 2009 #15 Skrevet 10. oktober 2009 du kan si mye rart, men avogtil så har du bare så rett, så rett. så enkelt kan man altså si det. Jeg synes også at brutal_mann er right to the point når han svarer på innlegg. Ikke noe "om og hvis det er sånn og hvis dere gjør det slikt så er det slik og blææ".
kaprifolen Skrevet 10. oktober 2009 #16 Skrevet 10. oktober 2009 Er jo lov å håpe at det bare ble sendt på kødd, spesielt hvis fyren kanskje har ølmage og full pakke! Men vær litt obs allikevel, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå