Gjest Gjest_Mila_* Skrevet 9. oktober 2009 #1 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei. jeg er en utlending så jeg måtte bare spørre noen her om hva betyr det når en mann sa til meg at han blir rar i helga når han kysse meg. det var en fredag... jeg er confused! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #2 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det kommer jo ann på hvordan han sa det da , men vil tro at det menes positivt... med mindre han grøssa samtidig som han fortalte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2009 #3 Del Skrevet 9. oktober 2009 He's in løøøøøøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 9. oktober 2009 #4 Del Skrevet 9. oktober 2009 He's in løøøøøøv! Eventuelt bare lyst på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2009 #5 Del Skrevet 9. oktober 2009 Eventuelt bare lyst på deg. Da ville han brukt andre ord uansett, joda, han har lyst på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mila_* Skrevet 13. oktober 2009 #6 Del Skrevet 13. oktober 2009 Han sa det med smil og han ser ned, ikke rett til ansiktet mitt. jeg går rundt i cloud 9 da jeg leste svarene dine. Liksom du ser hjerte på oynene mine. LOL. Oioioi. Mennfolk er så vanskelig å lese, men sånn er det. Tusen takk til alle dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #7 Del Skrevet 13. oktober 2009 He's in løøøøøøv! Næmmen, erru blitt romantisk a, brutal mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 13. oktober 2009 #8 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bare positivt, han liker deg. Så hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mila_* Skrevet 13. oktober 2009 #9 Del Skrevet 13. oktober 2009 En ting i lurer på...Hva er det med "Hot and Cold" attituden. Noen ganger er han så alltid nær meg...også etterhvert er han "distant"... hva som foregår i hodet sitt, tror dere? hjelp meg, mennfolk! :-) takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå