Gjest Gjest_Mila_* Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hei. jeg er en utlending så jeg måtte bare spørre noen her om hva betyr det når en mann sa til meg at han blir rar i helga når han kysse meg. det var en fredag... jeg er confused!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Det kommer jo ann på hvordan han sa det da , men vil tro at det menes positivt... med mindre han grøssa samtidig som han fortalte det
Snipa Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 He's in løøøøøøv! Eventuelt bare lyst på deg.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Eventuelt bare lyst på deg. Da ville han brukt andre ord uansett, joda, han har lyst på deg!
Gjest Gjest_Mila_* Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Han sa det med smil og han ser ned, ikke rett til ansiktet mitt. jeg går rundt i cloud 9 da jeg leste svarene dine. Liksom du ser hjerte på oynene mine. LOL. Oioioi. Mennfolk er så vanskelig å lese, men sånn er det. Tusen takk til alle dere.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 He's in løøøøøøv! Næmmen, erru blitt romantisk a, brutal mann?
Lotta35 Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Bare positivt, han liker deg. Så hyggelig
Gjest Gjest_Mila_* Skrevet 13. oktober 2009 #9 Skrevet 13. oktober 2009 En ting i lurer på...Hva er det med "Hot and Cold" attituden. Noen ganger er han så alltid nær meg...også etterhvert er han "distant"... hva som foregår i hodet sitt, tror dere? hjelp meg, mennfolk! :-) takk på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå