Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hei. Det har vært mye skriverier om Kim Kardashian om hennes bruk av Quck Trim. Mitt spørsmål er; er dette lovelig i Norge? ØNsker kun svar på spørsmålet og ikke diskusjon om hvor farlig osv det er.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Ja, QuickTrim er lovlig i Norge. Bruker selv den :D
Gjest kickboxj1 Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 JA, den virker! Jeg er superfornøyd! Har ikke gått ned noe særlig (ca 3 kg), men det er fordi jeg har fått en del muskler. Fikk noen kjipe bivirkninger da, kvalme og svimmelhet. Litt ubehagelig, men verdt det.
ASU Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Bruker det jeg også! Sålangt er jeg fornøyd, merker spesielt at jeg får mer energi på treningen når jeg tar to piller før trening!
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Hvor kjøper dere dette? Noen som har prøvd neo-diet her?
Liselotte91 Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Hei, dette er veldig sent å spørre sikkert, men hvor i Norge får man tak i det quick trim greiene ??? Jeg vil så gjerne ha det.
Wiggins Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Mitt spørsmål er; er dette lovelig i Norge? Det er ingenting som er "lovelig", derimot er det ting som er lovlig og ulovlig. Jeg tok en kikk på nettsida, og der står det "detox" og at den skal rense kroppen for giftstoffer osv. Det er nå en gang sånn at det klarer kroppen utmerket godt selv, bortsett fra stoffer som dioksiner og visse tungmetaller. Disse blir ikke skilt ut selv om du bruker en såkalt detox-kur heller. Med andre ord så er dette bare humbug. 1
Cheesy Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 Kan ikke funke noe særlig disse greiene Kim K, er ikke akuratt slank...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå