Snuselille Skrevet 9. oktober 2009 #1 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg elsker å handle julegaver på nettet, men er litt dårlig på å finne de gode butikkene. Hvor pleier dere å finne de beste skattene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #2 Del Skrevet 9. oktober 2009 www.dealextreme.com er bare en skatt for duppedingser! Alt er superbillig, og det beste av alt er at det er fri frakt. Mannen min har allerede anskaffet masse småtteri, og leveringen var faktisk også rask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 10. oktober 2009 #3 Del Skrevet 10. oktober 2009 personlige gaver til barn Her synes jeg det er masse fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #4 Del Skrevet 10. oktober 2009 personlige gaver til barn Her synes jeg det er masse fint! Her var det masse fint til barn. Takk for linken La Guapa!! Sorry, gjest, men slikt "dill" som på dealextreme har jeg ikke sansen for. Chanti.no har smykker. Ellos.no har både til mor,far,barn og hjem. Du kan f.eks. gooogle "originale julegaver" osv, og du vil få frem masse rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #5 Del Skrevet 10. oktober 2009 Var innom chanti.no og her var det mye fint - og en ting jeg ikke forstår.. Kjøp gavekort med verdi på 500,- -> og betal 625,-???? Er ikke den litt drøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #6 Del Skrevet 10. oktober 2009 Var innom chanti.no og her var det mye fint - og en ting jeg ikke forstår.. Kjøp gavekort med verdi på 500,- -> og betal 625,-???? Er ikke den litt drøy? Jeg stussa også på den, men kom vel til den konklusjon at chanti egentlig er dansk og at de har vært litt "late" når de har lagt ut informasjonen på nettet.... Eller.... ??? Har faktisk bestilt en del julegaver der nå, men det ble ordinære ting da. Billig, enkel og stressfri julegavehandel - Ja takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. oktober 2009 #7 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er selv ferdig med alle julegavene, og har handlet nesten alle gavene fra netthandelen.no, med unntak av et par. Ellers har jeg handlet fra jotex.no, ellos.no., hm.com, asos.com og laredoute.no. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 10. oktober 2009 #8 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har bestilt mye fra Familiebutikken. Veldig bra service, og pakken kommer i posten etter få dager. Gratis porto er det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuselille Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 11. oktober 2009 Herlig, takk så meget for kjekke linker! Jeg var helt blank selv, men nå har jeg jo noe nytt å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 11. oktober 2009 #10 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er veldig glad i duftlysene på denne butikken: http://www.yankeestore.no/ , fine gaver til jenter og damer i alle aldre! De har superrask levering også. For cder, filmer og bøker (på engelsk) handler jeg her: http://www.play.com/ Ikke så rask levering, men de har gratis frakt, og det er jo lenge igjen til jul ennå, så da går det vel greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #11 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har handlet et par filmer hos www.cdon.com, bøker hos www.amazon.co.uk, www.ark.no og www.haugenbok.no Ellers pleier jeg å handle majoriteten av julegavene på Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
topsy Skrevet 17. november 2009 #12 Del Skrevet 17. november 2009 "må ha" :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 17. november 2009 #13 Del Skrevet 17. november 2009 Det er lansert en helt ny nettbutikk i går, www.epla.no, men håndlagde ting. En slik butikk som alle som vil kan selge på. Der var noe fint og noe som ikke var så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #14 Del Skrevet 17. november 2009 www.alveslottet.no har kjempe mye fint til barn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. november 2009 #15 Del Skrevet 22. november 2009 http://www.personligalmanacka.se/ . Vurderer å bestille en slik eller to, men lurer på om det er noen som har erfarninger med denne siden? eventuelt om leveringstider er lang siden det faktisk ikke er så lenge igjen til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. november 2009 #16 Del Skrevet 22. november 2009 http://www.personligalmanacka.se/ . Vurderer å bestille en slik eller to, men lurer på om det er noen som har erfarninger med denne siden? eventuelt om leveringstider er lang siden det faktisk ikke er så lenge igjen til jul? Jeg har gode erfaringer med denne siden, og fikk tilsendt innen 2 uker etter at jeg hadde bestilt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linel Skrevet 24. november 2009 #17 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har gode erfaringer med denne siden, og fikk tilsendt innen 2 uker etter at jeg hadde bestilt. Mvh Yvonne Måtte du betale for frakt til Norge, eller betalte du kun 275? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #18 Del Skrevet 24. november 2009 Iherb! :D Det ligger en meterlang tråd på velværeforumet med diskusjoner om diverse produkter de selger der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #19 Del Skrevet 24. november 2009 http://www.teknikmagasinet.no/ Mye artig om du sliter med å finne gave til bror eller kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. november 2009 #20 Del Skrevet 24. november 2009 Måtte du betale for frakt til Norge, eller betalte du kun 275? Jeg betalte 295 til sammen, inkl frakt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå