Gjest bilgæren Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Pus har vært borte noen dager. Og i går gikk vi oss en tur for å se om vi så henne. Tidligere så har ene nabodama sagt at pus er mye inni oppgangen demes (de bor i blokk) Etter mye om og men så var ikke dette så stort problem alikavel..... er jo 5 andre familier i den blokka å.. Men i går, så ringte vi på klokka der, og før vi rakk å spørre ferdig så sa hu nei, nei, nei. pus hadde hu ikke sett. Det som er så rart er at denne dama blir til vanlig aldri ferdig å snakke. Derfor lurer jeg på om pus faktisk er hos de... Pus er 8 år, og er aldri borte mer enn 1 dag maks.... Hva skal jeg gjøre? Er jo vår pus...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Sett oppslag med bilde i nærområdet, også i blokka der denne dama bor. Da vil nok noen naboer gjenkjenne henne i tilfelle hun er hos den dama. Men er litt rart om ikke dama slipper katten ut? Du kan jo forsøke å ringe på flere ganger hos henne også. Kanskje du vil høre mjauing da.
Gjest Gjest_Q_* Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Det er ikke uvanlig at barn eller ensomme mennesker tar andres husdyr i varetekt og holder dem skjult inne en stund. Støtter rådene fra gjest kl.16.33 Ellers er det jo veldig lett for nyskjerrige katter å bli tilfeldig innesperret i en kjeller eller garasje. Det kan være lurt å sjekke opp dette i nabolaget. Den dukker nok opp igjen
Gjest bilgæren Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Samme dagen som vi hadde annonse i avisa, kom jammen meg pus spasserende over gata, litt mer ivrig enn ellers. Lurer på hvor hun har vært.... Tror fremdeles at hun har vært inne hos noen, men at de slapp henne ut når de så annonsen
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Enda en kattehistorie som endte bra! Flotte greier!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Samme dagen som vi hadde annonse i avisa, kom jammen meg pus spasserende over gata, litt mer ivrig enn ellers. Lurer på hvor hun har vært.... Tror fremdeles at hun har vært inne hos noen, men at de slapp henne ut når de så annonsen Frekke folk. Pusen min er så sky mot fremmede, at jeg heldigvis ikke risikerer å oppleve at hun blir nappet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå