Gå til innhold

Pad'en virker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pad'en på min ett år gamle bærebare pc sluttet plutselig å virke for noen dager siden. Nå må jeg bruke en tråløs mus, noe jeg syns er upraktisk.

Hva kan være galt med pad'en?

Er det noe jeg kan prøve mtp innstillinger osv? (har prøvd å restarte pc'n mange ganger..)

Eller må jeg rett å slett sende den inn på reparasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste laptoper har en knapp på tastaturet som deaktiverer touchpad. Kan du ha kommet borti den? Vanskelig å angi akkurat hvor den er siden jeg sitter på en mac, men den bør ha et eller annet symbol på seg som angir funksjonen.

Skrevet

På min Acer er det F7 knappen. Den skal være lett gjenkjennelig på tegningen dersom det er en annen knapp på din pc(på min er det tegning av en hånd). Dersom jeg holder inne Fn og F7 samtidig, virker ikke lenger touchpaden. Eller motsatt så kan jeg aktivisere den igjen på samme måte.

Det er sikkert mulig å fikse dette også i kontrollpanelet.

Skrevet
På min Acer er det F7 knappen. Den skal være lett gjenkjennelig på tegningen dersom det er en annen knapp på din pc(på min er det tegning av en hånd). Dersom jeg holder inne Fn og F7 samtidig, virker ikke lenger touchpaden. Eller motsatt så kan jeg aktivisere den igjen på samme måte.

Det er sikkert mulig å fikse dette også i kontrollpanelet.

Tusen takk! Det virker! Det var Fn F7 her også. :-)

Skjønner ikke hvordan jeg kan ha kommet borti begge disse på en gang da, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...