Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Noen som vet hvorfor Nobelprisen blir utdelt i Oslo? Er det sånn hvert år eller det i det landet som siste mottaker er fra?
Gjest Elfrida Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Det står i Alfred Nobels testamente at fredsprisen skal deles ut i Oslo.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Noen som vet hvorfor Nobelprisen blir utdelt i Oslo? Er det sånn hvert år eller det i det landet som siste mottaker er fra? Hvor har du vært de siste årene? Kan man unngå å få med seg at prisen deles ut i Oslo hvert år? Og det er jo ikke fordi det har vært norsk vinner hvert år akkurat De andre Nobelprisene deles ut i Stockholm forøvrig, og det er ikke fordi alle vinnerne er svenske
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Hvor har du vært de siste årene? Kan man unngå å få med seg at prisen deles ut i Oslo hvert år? Og det er jo ikke fordi det har vært norsk vinner hvert år akkurat Jeg har vært på kg. Nei, jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke vet det. Har egentlig ikke tenkt så på det før i år. Men nå vet jeg det.
Gjest Marlo Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Nobels_fredspris Wiki kan väre en kjekk ting =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå