kristian82 Skrevet 10. oktober 2009 #101 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg tenker på den perioden akkurat når man treffer på "den rette". Hva skjer da? Det blir mildt sagt komplisert og ikke helt lett å forklare i min verden. Det hadde i hvert fall ikke blitt lett for ei dame å forklare meg en slik situasjon når hun akkurat hadde truffet meg - det må jeg bare innrømme. Treffer hun deg og starter og date deg, så setter hun vel elskeren sin på "hold" for å se om det blir noe seriøst med deg. Er vel ikke vanskeligere enn det. :klø: Er jo en trillion ganger så bra om dama/mannen har en elsker, kontra om hun har drøssevis med ONS. Om dama du møter hadde ONS 1 dag før hun traff deg, eller var med en elsker må vel være det samme. Du burde jo syns det var bedre med en elsker og fast partner enn mange tilfeldige, skulle en tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2009 #102 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Treffer hun deg og starter og date deg, så setter hun vel elskeren sin på "hold" for å se om det blir noe seriøst med deg. Er vel ikke vanskeligere enn det. :klø: Er jo en trillion ganger så bra om dama/mannen har en elsker, kontra om hun har drøssevis med ONS. Om dama du møter hadde ONS 1 dag før hun traff deg, eller var med en elsker må vel være det samme. Du burde jo syns det var bedre med en elsker og fast partner enn mange tilfeldige, skulle en tro. Kanskje jeg ønsker meg ei dame som er såpass seriøs at hun faktisk prioriterer å finne "den rette" foran å holde på med en eller flere elskere i stedet? Endret 10. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. oktober 2009 #103 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kanskje jeg ønsker meg ei dame som er såpass seriøs at hun prioriterer å finne "den rette" foran å holde på med en eller flere elskere i stedet? Det er lov. Men man kan fortsatt være veldig seriøs, selv om man f.eks. har 1 elsker og har hatt det de 2 siste av de 5 årene man har vært singel. Det syns nå i alle fall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 10. oktober 2009 #104 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg og Kristian er helt enige i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2009 #105 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er lov. Men man kan fortsatt være veldig seriøs, selv om man f.eks. har 1 elsker og har hatt det de 2 siste av de 5 årene man har vært singel. Det syns nå i alle fall jeg. Smak og behag. Jeg hadde i så fall heller foretrukket at hun hadde hatt det de 2 første av de 5 årene hun har vært singel. Da har hun i hvert fall blitt seriøs i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. oktober 2009 #106 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg og Kristian er helt enige i dag. Så flott da Snipa. Kristian82 noterer i kallenderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 10. oktober 2009 #107 Del Skrevet 10. oktober 2009 Steinar, det går ikke an å "gro igjen" slik at man igjen blir jomfru.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2009 #108 Del Skrevet 10. oktober 2009 Steinar, det går ikke an å "gro igjen" slik at man igjen blir jomfru.... Faktisk så gjør det det med legehjelp. I kulturer fra India og Pakistan etc. (kanskje mest i vestlige land som England) så er dette ikke uvanlig at jenter får utført. Er man ikke jomfru der på bryllupsnatta så er det mildt sagt katastrofe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 10. oktober 2009 #109 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har alltid hatt behov for nærhet også i single perioder. At jeg har hatt elskere er det ingen andre enn de jeg har valgt å fortelle det til som vet, så det har aldri vært fare for dårlig rykte for min del. Menn som ikke takler tanken på at jentene de dater muligens har hatt en elsker en eller annen gang, er for sneversynte til at jeg ville datet de uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2009 #110 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har alltid hatt behov for nærhet også i single perioder. At jeg har hatt elskere er det ingen andre enn de jeg har valgt å fortelle det til som vet, så det har aldri vært fare for dårlig rykte for min del. Menn som ikke takler tanken på at jentene de dater muligens har hatt en elsker en eller annen gang, er for sneversynte til at jeg ville datet de uansett. Tja, hadde du ikke fortalt meg det, så hadde det vært en ting. Hadde du derimot vært så dum at du fortalte meg det, så hadde det blitt noe helt annet. Det er ikke alt sant som skal sies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. oktober 2009 #111 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tja, hadde du ikke fortalt meg det, så hadde det vært en ting. Hadde du derimot vært så dum at du fortalte meg det, så hadde det blitt noe helt annet. Det er ikke alt sant som skal sies. Såpass. Jeg har mer den leveregelen at når det kommer til partner vil jeg like henne som person - på godt og vondt - da syns jeg det ikke er så stas å bli løyet til. Du passer jo ikke sammen med ho dama uansett da, siden du egentlig syns hun er løs og useriøs bare fordi at hun har hatt en elsker. Måtte jo vært bedre for deg og henne og truffet en mer likesindig person. Akkurat en haug med ons og tilfeldige sexpartnere har jeg problemer med, men den stakkars dama jeg eventuelt møter får absolutt lov til å ha hatt både elskere, partnere og ONS - bare ikke drøssevis. Men folk trekker grensene ulikt da...mange som syns jeg er for konservativ også..Mener bare at det beste er å treffe folk som er like en, blir bare tull å begynne og bygge et forhold på løgn og fortielser. Så mye bedre ting er om man er like og åpne og ærlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 10. oktober 2009 #112 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det kunne aldri falle meg inn å ha en elsker. Jeg skjønner ikke konseptet. Å tenne på en mann jeg ikke har følelser for er helt utenkelig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. oktober 2009 #113 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det kunne aldri falle meg inn å ha en elsker. Jeg skjønner ikke konseptet. Å tenne på en mann jeg ikke har følelser for er helt utenkelig for meg. Samme her. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2009 #114 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det å ikke si hele sannheten er ikke nødvendigvis det samme som å lyve. Men det er egentlig et helt annet interessant punkt her. Damer som har så stort behov for sex at de ikke klarer å gå uten i perioder av livet - hva er da sannsynligheten for at de er trofaste i et forhold. Sunn fornuft skulle da kunne tilsi at sannsynligheten er mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 10. oktober 2009 #115 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ingen fare for at jeg noen gang kommer til å bedra mannen min, selv om jeg hadde elskere da jeg var singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2009 #116 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ingen fare for at jeg noen gang kommer til å bedra mannen min, selv om jeg hadde elskere da jeg var singel. Og det kan du si med sikkerhet fordi at ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 10. oktober 2009 #117 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ingen fare for at jeg noen gang kommer til å bedra mannen min, selv om jeg hadde elskere da jeg var singel. Dette er jo et bra poeng !!! Det viser tryggheten på deg selv, og hva du står for. Setter også denne diskusjonen i riktig perspektiv, litt om hva menneskers behov er samt hvilken karakter man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 10. oktober 2009 #118 Del Skrevet 10. oktober 2009 Og det kan du si med sikkerhet fordi at ...? Å ja ! Du betviler henne ? hvorfor skal man være skeptisk til utsagnet ?? Skal du være tvilsom til ALLE med samme utsagn ?? Skjer deg ! Hennes mening står for karakterstyrke og en god leveregel !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2009 #119 Del Skrevet 10. oktober 2009 Å ja ! Du betviler henne ? hvorfor skal man være skeptisk til utsagnet ?? Skal du være tvilsom til ALLE med samme utsagn ?? Skjer deg ! Hennes mening står for karakterstyrke og en god leveregel !! Jeg kjenner ikke henne overhodet - så jeg tror hverken det ene eller det andre. Jeg bare lurte på hvorfor hun kunne si det så skråsikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 10. oktober 2009 #120 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg kjenner ikke henne overhodet - så jeg tror hverken det ene eller det andre. Jeg bare lurte på hvorfor hun kunne si det så skråsikkert. Interessant ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå