Gjest KateW Skrevet 13. oktober 2009 #221 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er vel redd for at ei dame også har en personlighet med egne meninger og syn på hvordan forholdet skal være. Kjære Steinar, les hva du skriver her. Du er REDD for at ei dame OGSÅ har en PERSONLIGHET, med EGNE meninger og SYN på hvordan forholdet skal være!?!?!?! Nå kjente jeg at jeg ble utrolig redd... Dette er skremmende skremmende holdninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. oktober 2009 #222 Del Skrevet 13. oktober 2009 Personlig tenker jeg at det må være utrolig kjedelig med en partner som ikke har egne meninger, personlighet eller syn på hvordan forholdet bør være. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #223 Del Skrevet 13. oktober 2009 Steinar40 for fortsette å leve med plastdokka si.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 #224 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hrmpf... Det jeg fjåsete prøver å si er at jeg liker menn som liker sex. For meg er det viktig i et forhold. Sex altså, og at man begge liker det. Som jeg OGSÅ skrev til Kristian, var dette en konkret kommentar til Steinar, som ikke ville ha ei dame som hadde hatt masse sex. Da leser jeg at han vil ha ei som ikke er så glad i det. Kanskje jeg tar feil... Jepp, du tar feil. Jeg vil selvfølgelig ha ei dame som liker sex men ikke ei som blir helt desperat uten sin daglige dose Da øker nemlig sannsynligheten for utroskap etc. For mye og for lite skjemmer alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 #225 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kjære Steinar, les hva du skriver her. Du er REDD for at ei dame OGSÅ har en PERSONLIGHET, med EGNE meninger og SYN på hvordan forholdet skal være!?!?!?! Nå kjente jeg at jeg ble utrolig redd... Dette er skremmende skremmende holdninger.. Når jeg skriver "jeg er redd for ..." så er det bare et uttrykk - en måte jeg uttrykker noe på. Dette er tydeligvis ikke i så vanlig bruk i dette landet (lenger). For meg betyr dette altså bare at jeg regner med og går ut i fra at ei dame har en personlighet, med egne meninger og sitt eget syn på hvordan et forhold skal være Utrolig hvordan det går an å bli misforstått skriftlig gitt - noe helt skummelt. Jeg forstår hvorfor det ikke er smart å bare skrive SMSer i hvert fall ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gammel Skrevet 13. oktober 2009 #226 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vil bare si at jeg liker det du skriver her på KG, Christian, og at det ser ut til at du representerer et generasjonsskille i forhold til Steinar på 40... For de fleste jeg kjenner (som er født rundt 1980) har noenlunde de samme meningene som deg. Heldigvis. jeg kan trøste deg med at det er noen på 40++ som også mener det samme som Christian82... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 #227 Del Skrevet 13. oktober 2009 jeg kan trøste deg med at det er noen på 40++ som også mener det samme som Christian82... Ja, det finnes alle typer sikkert Spørsmålet er bare hva som passer best for den enkelte. Det finnes ingen fasit her - faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 13. oktober 2009 #228 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, det finnes alle typer sikkert Spørsmålet er bare hva som passer best for den enkelte. Det finnes ingen fasit her - faktisk. Så slutt og presenter din mening som fasiten, særlig siden det virker som du er i et mindretall. Det sier ikke seg selv at alle menn vil ha ei jomfru og 50talls-husmor selv om du vil det, og alle andre er ikke styrt av dine infantile teorier om biologi, psykologi og kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 #229 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så slutt og presenter din mening som fasiten, særlig siden det virker som du er i et mindretall. Det sier ikke seg selv at alle menn vil ha ei jomfru og 50talls-husmor selv om du vil det, og alle andre er ikke styrt av dine infantile teorier om biologi, psykologi og kjønn. Min mening er fasiten - for meg. Inntil jeg eventuelt endrer mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. oktober 2009 #230 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nuvel, ingen fare for det. At du skal forandre mening, ser jeg. Tror at kvinner som er vanlige norske moderne kvinner skremmer vannet av deg, Steinar. Selv de mer konservative og trofaste av oss blir for mye for deg. Det er skremmende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 #231 Del Skrevet 13. oktober 2009 Tror at kvinner som er vanlige norske moderne kvinner skremmer vannet av deg, Steinar. Selv de mer konservative og trofaste av oss blir for mye for deg. Det er skremmende... Nei, det tror jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 13. oktober 2009 #232 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2009 #233 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det tror jeg... Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M Skrevet 13. oktober 2009 #234 Del Skrevet 13. oktober 2009 Når jeg skriver "jeg er redd for ..." så er det bare et uttrykk - en måte jeg uttrykker noe på. Dette er tydeligvis ikke i så vanlig bruk i dette landet (lenger). For meg betyr dette altså bare at jeg regner med og går ut i fra at ei dame har en personlighet, med egne meninger og sitt eget syn på hvordan et forhold skal være Utrolig hvordan det går an å bli misforstått skriftlig gitt - noe helt skummelt. Jeg forstår hvorfor det ikke er smart å bare skrive SMSer i hvert fall ... Fordi du ikke helt har grepet på skriftspråket bokmål og riksmålet? I og med at du blir misforstått av så mange må det ha sin grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #235 Del Skrevet 13. oktober 2009 Selv mener jeg at jeg har hatt godt av å ha hatt noen "løse forbindelser", jeg har blitt flinkere til å uttrykke kåtskap og glede og ikke være så forknytt i forbindelse med seksualitet. Noe min samboer i dag nyter godt av. :rødme: Fint for deg. For de fleste andre er det motsatt: de blir mindre forknytt ved å ha en elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Loretta_* Skrevet 13. oktober 2009 #236 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jepp, du tar feil. Jeg vil selvfølgelig ha ei dame som liker sex men ikke ei som blir helt desperat uten sin daglige dose Da øker nemlig sannsynligheten for utroskap etc. For mye og for lite skjemmer alt. Så du er Mr. kjedelige gjennomsnitt? Boring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. oktober 2009 #237 Del Skrevet 13. oktober 2009 Problemet med elskere, er at de blir så forbannet lett forelsket, dersom damen virkelig bare ønsker en elsker. Tror det kan ligge litt i at damer da blir mer laid-back og ikke så intense på å skulle tvære ut hva mannen føler og alt det der styret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #238 Del Skrevet 13. oktober 2009 Problemet med elskere, er at de blir så forbannet lett forelsket, dersom damen virkelig bare ønsker en elsker. Tror det kan ligge litt i at damer da blir mer laid-back og ikke så intense på å skulle tvære ut hva mannen føler og alt det der styret. Det kan du nok ha rett i. Så deilig om jeg bare kunne ha elskere og ikke bli forelsket... Mmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2009 #239 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så du er Mr. kjedelige gjennomsnitt? Boring. Og du er en av disse verdiløse utro kjærringene? Tragic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaptein Kaos Skrevet 14. oktober 2009 #240 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sagt om Steinar40: Så du er Mr. kjedelige gjennomsnitt? Boring. Ja, det er jo noe vi alle vet. Det er derfor han er drømmemannen til Frk. "kjedelige" gjennomsnitt. Og i den båsen må jeg nok dessverre si at svært mange av dere damemennesker ender opp. Ikke at det er noe galt i det, men det som irriterer meg mest er at gjennomsnittlige mennesker tror de er så vanvittig spennende og originale. Se dere i speilet, tenk på hva dere driver med og ikke minst om hvordan dere tror dere blir oppfattet i vennekrets og andre sosiale sammenhenger. Gå i dere selv og tenk: Hvorfor er jeg spesiell? Sannsynligvis er du helt alminnelig med små avvik fra det som oppfattes som "normalt" i dag. Men ikke misforstå, det er slett ikke noe galt med å være "normal", det er mye mer krampaktig og tragisk med normale mennesker som ikke innser "hvor landet ligger" og skal prøve være så fryktelig "spesielle" og "originale". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå