Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg skal snart til NY. Har bestemt meg for å investere i enn klassisk veske jeg kan ha i maaange år, trodde jeg hadde bestemt meg for en Mulberry Bayswater , men nå er jeg litt i tvil.. Innspill? Evt. andre vesker som er klassiske, og fine? Er det andre ting som er lurt å kjøpe der? Tenker da på alt fra sminke, hårprodukter, klær osv.

Endret av Ida*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg nettopp Bayswater i Paris i lysebrunt, og er kjempefornøyd. Men selvfølgelig finnes det jo andre klassiske vesker å investere i! Nå avhenger jo dette litt etter hvor mye du er villig til å betale, men altså Chanels 2.55 og Hermés Birkin Bag er jo begge evigvarende (og dyre). Ellers ville jeg kanskje vurdert en av Pradas vesker, som er utrolig fine - og FURLA har mye bra.

Skrevet

Så du er fornøyd altså? Så bra! Syns de ser kjempefine ut, men jeg har ikke sett de i virkeligheten ennå.. Tror det blir en Bayswater, fargen (oak) liker jeg kjempegodt :hjerte: Det er jo så mange fine vesker, kunne tenkt meg flere så jeg får skrive "liste" og begynne å spare til neste :tunge1:

Skrevet

Du bør spare kjapt for Mulberry setter opp prisene sine 01.11.2009

Har selv Bayswater i chocolate printed leather, super fornøyd.

Nydelig veske jeg kan ha i en årrekke :rødme:

Ang Birkinveska til Hermès kan ikke denne sammenliknes med Mulberry og Chanel, prisen er i en helt annen dimensjon, for ikke å nevne ventetiden og jobben det er å komme på ventelista for veska. (Uten at jeg kjenner spesielt godt til hvordan denne lista er i Oslo-butikken, er det i andre land ikke mulig å gå innom og "bare kjøpe"/havne på bestillingslista da dette er noe man må gjøre seg "fortjent" til. (Ved å danne kundeforhold med aktuell SA/ansatt i butikken, kjøpe andre varer osv.)

Skrevet
Du bør spare kjapt for Mulberry setter opp prisene sine 01.11.2009

Har selv Bayswater i chocolate printed leather, super fornøyd.

Nydelig veske jeg kan ha i en årrekke :rødme:

Ang Birkinveska til Hermès kan ikke denne sammenliknes med Mulberry og Chanel, prisen er i en helt annen dimensjon, for ikke å nevne ventetiden og jobben det er å komme på ventelista for veska. (Uten at jeg kjenner spesielt godt til hvordan denne lista er i Oslo-butikken, er det i andre land ikke mulig å gå innom og "bare kjøpe"/havne på bestillingslista da dette er noe man må gjøre seg "fortjent" til. (Ved å danne kundeforhold med aktuell SA/ansatt i butikken, kjøpe andre varer osv.)

Gjelder dette i Norge, eller overalt? Jeg tenker å kjøpe min i N.Y., men det blir ikke før tidlig i november.

Skrevet

Kilden min er fra England ( se http://forum.purseblog.com/mulberry/price-...nov-513678.html )

England setter også opp VAT fra 15 til 17.5 snart (nyåret tror jeg), så da blir prisene ytterligere høyere. Tør påstå det ikke tar lange tiden før Norge følger etter. Hvordan det blir i USA aner jeg ikke, de vil nok sette opp prisen de også, den klassiske ligger idag på 850$ (ca 4800 med dagens pris) ref Mulberry.com.

Siden du skal til N.Y i begynnelsen av november er det godt mulig du rekker det før de hever prisen, men i verste fall er det ikke syke økninger (ca 400 kr økning på klassisk Bays)

Uansett får du handlet tax-free, så det blir nok det billigste landet å kjøpe vesken i :jepp:

Skrevet

Takk for svar! Kommer til å kjøpe uansett, økningen er jo ikke så stor på en i utgangspunktet dyr veske.. gleder meg :hjerter:

Skrevet

Bare husk å få med deg "Collonil waterstop spray" når du kjøper, spesielt hvis du velger oak. (Spray for å beskytte/unngå vannmerker o.l)

Du finner en haug med Mulberry-gærne damer (undertegnede inkludert) på http://forum.purseblog.com/mulberry/ om du har flere spørsmål før og etter kjøp :romeo:

Skrevet

Jeg elsker min Bayswater! Er kjempefornøyd :) Har oak, og da er det viktig som Megana sier, å passe på at du får med den sprayen.

Skrevet

Mulberry Bayswater er fantastisk fin, men jeg tror nok aldri jeg kommer til å ta meg råd til den. Men hvis jeg skulle brukt så mye på en veske, hadde det blitt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...