Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Har noen anbefalinger fra hvilke butikker som har strømpebukser som passer for oss? :)Tenker ikke på fra noen luksus forretninger, men de vanlige senterbutikkene (Cubus, Lindex, H&M m.m.)
maria_lena Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Kappahl har mange forskjellige strømpebukser. både low waist som faktisk skal være på hoftene og ikke over magen(sitter overraskende godt!), og sånne som du kan dra omtrent til haka men desverre så står det helt stille hva de heter... bare gå til kappahl og spør,du finner sikkert noe som passer! de har forresten ofte ta 3 betal for 2 for strømpebukser og sokker
Gjest Gjest_TS Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Kappahl har mange forskjellige strømpebukser. både low waist som faktisk skal være på hoftene og ikke over magen(sitter overraskende godt!), og sånne som du kan dra omtrent til haka men desverre så står det helt stille hva de heter... bare gå til kappahl og spør,du finner sikkert noe som passer! de har forresten ofte ta 3 betal for 2 for strømpebukser og sokker Takk maria_lena Har du prøvd strømpebukser fra Lindex og H&M også? Hvordan er de i forskjell til Kappahl sine?
maria_lena Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 lindex sine har jeg ikke prøvd men jeg liker ikke helt H& M sine, jeg synes de glir ned ofte og er veldig smale ved foten men hadde jeg kjøpt en str. større, så hadde ikke de passet...
Gjest Gjest_anca123_* Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Heihei:) Jeg er veldig fornøyd med Pierre Robert sine strømebukser. De holder seg oppe og selges på vanlige dagligvareforretninger. Syntes også de holder seg veldig bra, kan bruke de flere ganger uten at de rakner:)
Gjest Sandbekken Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Henger meg på! Jeg er ikke spesielt stor, men når jeg bruker strømpebukser i størrelse som gjør at de sitter blir de for stramme akkurat i livet, slik at den lager mage hvis dere skjønner.. Utrolig teit!
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg vil anbefale stay-ups, da slipper du hele problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå