Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 God morgen Skal på bowling i kveld med en gutt.. jeg er 18, han er 18. Vi skal bowle også skal vi hjem til meg og se en film. Vi kjenner hverandre godt siden vi har møtts hverandre en del og pratet på mobil/msn den siste tiden. Han har den mest fantastiske personligheten jeg noen gang har sett i en gutt. Han vet liksom hva han selv er for noe, han respekterer meg og lytter og er dritflink å prate med meg. Virker som han er skikkelig "in my head" når vi prater sammen.. Man ser det i øya og smilet hans.. Han er veldig frempå og holder meg interessert hele tiden. Veldig engasjert er han i samtalene våre også.. noe jeg synes er VELDIG bra.. Jeg er en ganske slank og pen jente, så all snillheten hans kan ha noe med at han ikke vil drite på draget og få meg lei eller noe.. men tror ikke det.. Han er ikke så veldig pen.. Han har vært overvektig siden han var liten gutt og har vært mobbet og trakassert mye når han var yngre.. tror det har gjort noe med han slik at han bare vil være snill og grei og gi jenta det beste, siden han selv ikke fikk det! Han prioriterer BARE meg og vil gjøre hva som helst for å få meg lykkelig.. Han er også med på alt jeg foreslår vi kan finne på, middag/film osv... FANTASTISK gutt! Jeg lurer egentlig på om det er noen andre jenter som har møtt overvektige gutter her. Tror det har noe med den tidligere barndommen dems som gjør dem veldig snill.. Gjelder sikkert ikke alle, men tror jeg er veldig heldig om vi blir sammen! Aldri møtt en så omtenksom gutt før! :rødme: Har du vært sammen med overvektige gutter? Har det vært noe særegent med dem? Er de mer spesiell enn andre "normale" gutter? Teller utseende så veldig mye når personligheten er fantastisk? Spørsmålene er mest rettet til jentene her på forumet.
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Enig med TS der. Er selv sammen med en litt tjukk/overvektig mann som har vært det siden han var gikk på barneskolen. Aldri følt meg så verdsatt som jeg gjør når jeg er sammen med han.. vært sammen i 3 år nå. Men tror ikke alle fyldige gutter er like snill.. finnes nok noen råtne epler i fruktkurven...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 tykk/tynn/stygg/pen - finns både snille og slemme mennesker blant alle. jau jau
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Tillater meg å svare selv om jeg er gutt. Jeg har i grunnen tenkt endel på det samme i forbindelse med at "pene" mennesker i oppveksten oftere er single enn gjennomsnittet.(egen observasjon, ikke fakta)Har vell konkludert litt med at en peron som er litt overvektig, ikke fått utdelt like mye på utseende som de heldige osv må "angripe" på en helt annen måte enn de "pene" Angripet må rettes mye sterkere mot den man vil oppvarte og på denne personens primisser. Jeg tror (igjen min overbevisning) at når du har gjort dette mange nok ganger, blir dette en del av denne personens personlighet i motsetning til en person som "har alt" og dermed har ett litt større fokus rundt egen person og egene mål. (husk å trekke pusten, setningen ble lang)Dette medfører, over tid, at dersom du har en person med fokus rundt deg, vil du få en mer oppmerksom partner uten at det går utover denne personens intgritet da det er hans peronlighet. så kan man si "da har du fått en tøffelhelt". Men hva gjør det hvis dette er denne personens måte å være på? Jeg pressiserer at dette er ut av mitt hode og jeg har overhode ingen vitenskapelige bevis for mine konklusjoner
Rebraz Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Overvektige gutter syntes jeg bare er søtt. Så lenge det ikke er for mye av det gode, da mener jeg selvfølgelig disse sumobryterne, haha. Jeg har merket at de fleste overvektige gutter jeg har snakket med virker beskyttende og kjempegrei iforhold til mange, vet ikke om det er tilfeldig eller ikke.. men de virker så omsorgsfull og god For å være ærlig så vil jeg heller ha en overvektig gutt enn en tynn gutt (flatmaget, ingen kjøtt på beina osv). Men uansett, det er utseende som selger, og personligheten som teller. :happy:
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har hatt en tykk kjæreste, da jeg var litt eldre enn du er nå. Han var utrolig pen, snill, varm og morsom. Dessverre hadde han selvtillit på størrelse med en nøtt, en liten nøtt, foreldrene harselerte veldig med vekten hans og han kompenserte med å bli veldig breial, spesielt i fylla. Og han var full ofte. Så vi fungerte ikke som kjærester. Men vi har fortsatt kontakt og han er nå gift med barn, og er noe så sinnsykt kjekk...
Gjest mann22 Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Bekreftet, jeg er tynn og veldig slem
Tante Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 de to beste forholdene jeg har hatt (av 5) har vært med overvektige menn. De er kjekke begge to (i mine øyne ihvertfall) og jeg har tent på dem begge. For meg er det imidlertid andre kvaliteter som er viktigst. Blant annet føler jeg meg mye bedre selv når han er både høyere og bredere enn meg Og jeg føler meg tatt vare på og satt pris på og klarer virkelig å tro på det når de sier at jeg er sexy og vakker for dem. Var sammen med en "supermodell"-type. Tynn, veltrent, med definerte muskler, motesveis og moteklær. Han sa det rett ut, han ville at jeg skulle sminke meg, pynte meg og ta på meg linser når han skulle komme på besøk. Han fikk meg til å føle meg stygg og ubetydelig, både med ord, kroppspråk og holdning. Ikke noe for meg. Min erfaring er desverre at pene menn hviler på utseendet, og at menn som kanskje ikke karakteriserer som superkjekke tar det igjen i andre kvaliteter.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg lurer egentlig på om det er noen andre jenter som har møtt overvektige gutter her. Tror det har noe med den tidligere barndommen dems som gjør dem veldig snill.. Gjelder sikkert ikke alle, men tror jeg er veldig heldig om vi blir sammen! Aldri møtt en så omtenksom gutt før! :rødme: Jeg hadde en overvektig venn en gang. Han virket i utgangspungtet kjempesnill. Det var ikke måte på hvor snill og omtenksom han var og hvor langt han skulle strekke seg for at jeg skulle ha det bra og bli forelsket i han. Men bortsett fra det sleit han med sterke ettervirkninger av å ha blitt mobbed gjennom hele barndommen, noe som viste seg etterhvert. Han hadde en ekstremt lav selvølelse og skulle derfor kontrollere meg og alt jeg foretok meg. Andre venner foreksempel var ikke lov. Hvis han fikk et nei, ble han sinna. Og det hele endte da han brukte vårt vennskap til å hevde seg selv, og løy til mine og sine venner og sa at vi var sammen
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #10 Skrevet 10. oktober 2009 Tror ikke de er så veldig mye snillere enn de slanke og pene guttene.... Jeg har selv vært venner med flere snille og litt overvektige gutter, men jeg har aldri vært sammen med en. Kommer nok heller aldri til å bli det. Jeg tenner rett og slett ikke på overvektige gutter - uansett hvor søte og vennlige de måtte være. Det er litt trist, men utseende betyr mye for meg.
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 10. oktober 2009 #11 Skrevet 10. oktober 2009 God morgen Skal på bowling i kveld med en gutt.. jeg er 18, han er 18. Vi skal bowle også skal vi hjem til meg og se en film. Vi kjenner hverandre godt siden vi har møtts hverandre en del og pratet på mobil/msn den siste tiden. Han har den mest fantastiske personligheten jeg noen gang har sett i en gutt. Han vet liksom hva han selv er for noe, han respekterer meg og lytter og er dritflink å prate med meg. Virker som han er skikkelig "in my head" når vi prater sammen.. Man ser det i øya og smilet hans.. Han er veldig frempå og holder meg interessert hele tiden. Veldig engasjert er han i samtalene våre også.. noe jeg synes er VELDIG bra.. Jeg er en ganske slank og pen jente, så all snillheten hans kan ha noe med at han ikke vil drite på draget og få meg lei eller noe.. men tror ikke det.. Han er ikke så veldig pen.. Han har vært overvektig siden han var liten gutt og har vært mobbet og trakassert mye når han var yngre.. tror det har gjort noe med han slik at han bare vil være snill og grei og gi jenta det beste, siden han selv ikke fikk det! Han prioriterer BARE meg og vil gjøre hva som helst for å få meg lykkelig.. Han er også med på alt jeg foreslår vi kan finne på, middag/film osv... FANTASTISK gutt! Jeg lurer egentlig på om det er noen andre jenter som har møtt overvektige gutter her. Tror det har noe med den tidligere barndommen dems som gjør dem veldig snill.. Gjelder sikkert ikke alle, men tror jeg er veldig heldig om vi blir sammen! Aldri møtt en så omtenksom gutt før! :rødme: Har du vært sammen med overvektige gutter? Har det vært noe særegent med dem? Er de mer spesiell enn andre "normale" gutter? Teller utseende så veldig mye når personligheten er fantastisk? Spørsmålene er mest rettet til jentene her på forumet. Beklager å muligens skuffe deg, men det er ingen myte at de har mindre utstyr enn normalvektige gutter. Dersom du skulle bry deg om slikt
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 11. oktober 2009 #12 Skrevet 11. oktober 2009 Beklager å muligens skuffe deg, men det er ingen myte at de har mindre utstyr enn normalvektige gutter. Dersom du skulle bry deg om slikt Den uttalelsen der gjorde meg kvalm. Jeg har allerede fortalt hvor godt jeg liker gutten, og da bryr jeg meg ikke noe om hvor lite utstyret hans. Man kan alltids finne andre måter å bli skikkelig tilfredsstilt av en gutt. Beklager å si det, men jeg mener at du burde skjemmes over å si noe sånt. Ut i fra de få ordene du kom med, så ser det ut som utstyret er det eneste som teller for deg. Håper en skikkelig mann aldri ender opp med deg. :S Til dere andre; Jeg har blitt sammen med ham nå. Han ville ta meg med og besøke foreldrene sine i hjembygda neste helg og må si at jeg gleder meg. :rødme:
Gjest gjest_mann Skrevet 11. oktober 2009 #13 Skrevet 11. oktober 2009 Gratulerer! Godt å se at du går etter hjertet! Håper og tror at dere får det kjempefint sammen!! Og ikke hør på fjas og nonsens som kommer fra enkelte her nei... kvalmende... Enig med deg i det! Lykke til videre!
Tante Skrevet 11. oktober 2009 #14 Skrevet 11. oktober 2009 Beklager å muligens skuffe deg, men det er ingen myte at de har mindre utstyr enn normalvektige gutter. Dersom du skulle bry deg om slikt Og hva slags kilder har for den slags uttalelse? Det er IKKE min erfaring ihvertfall.... dessuten synes jeg det er litt trist om første møte skal stå og falle på hvor stor han er i buksene.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå