Gjest Gjest_Bård_* Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Heisann. Er en 17 år gammel gutt og vil knulle ei jente på fest her i bygda. Vi er ofte på fest sammen og av og til blir vi begge litt for fulle.. Er sjenert av meg edru, så fylla er eneste sjansen jeg har for å komme i trusa hennes.. Men tingen er at hun har knullet alle disse 20-åringene ++ med diger kuk. Og da snakker vi 18 cm ++. Hun er 17 år. Hun er en liten tøs ja, men det stopper ikke meg. Jeg har en litt liten kuk.. kanskje 12 cm og 3 cm i diameter... Hvilken reaksjon kan jeg forvente meg når jeg drar opp kuken og skal til å knulle henne? Hvordan ville dere reagert om dere var en erfaren knuller som har sett noen av de største kukene og plutselig får en mini-kuk levert? Er ikke ute etter et forhold og prøve meg frem med noen kjæreste. Vil knulle fortest mulig og erfare hvordan det er å stikke staken inn i musa til ei jente..
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Synes først du skal la hjerne og kropp få tatt igjen de 17 + årene dine.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Synes først du skal la hjerne og kropp få tatt igjen de 17 + årene dine. Tid er noe jeg ikke har. Hva er vitsen med å vente på å knulle? En hver gutts drøm er å få pule ei jente. Om du mente jeg er for dum som bare vil knulle, så får du bare mene det.
pittie Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Min første lillelillemann jeg møtte, da reagerte jeg med et lite "oi" i tankegangen. Siden jeg kjente personen og han var kløpper med tunga, så tenkte jeg ikke så mye på størrelsen. Så med mindre hun er uber fjortis, så er det vel ikke så mye å frykte. Og kan du virkelig vite at alle disse eldre hun har hatt seg med har vært så digre? Det er litt.. Merklig.
Gjest Gjest_Bård_* Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Min første lillelillemann jeg møtte, da reagerte jeg med et lite "oi" i tankegangen. Siden jeg kjente personen og han var kløpper med tunga, så tenkte jeg ikke så mye på størrelsen. Så med mindre hun er uber fjortis, så er det vel ikke så mye å frykte. Og kan du virkelig vite at alle disse eldre hun har hatt seg med har vært så digre? Det er litt.. Merklig. Hun har fortalt det ved noen anledninger. Vi kjenner hverandre nogenlunde og har gått i samme klasse i 10 år. Men føler ikke vi har et sterkt bånd akkurat. Får vel bare forvente meg et "oi", rart blikk og pinlig stillhet i noen sekund før hun suger meg eller jeg putter den i henne..
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Kjør på! Ho trekker seg ikkje uansett om dere begge er nakne, kuken din er ikkje så liten som du trur heller. Men ikkje forvent deg blowjob , sats på å få den inni henne istedenfor, 10 ganger bedre følelse uansett.
Gjest Langt mot Nord Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Dette høres merkelig ut, men uansett bruk kondom, så slipper du kanskje å slite resten av livet.
juliane Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Du er en skikkelig sjarmør du, er du ikke?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Du er en skikkelig sjarmør du, er du ikke? Tar det som ironi i og med at innholdet i tråden min var en smule "brutalt".. Ja jeg er et kåt svin, men nå har jeg ventet lenge nok synes jeg. De fleste guttene her i bygda knullet første gang som 15-16 åringer.
Suzy Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Heisann. Er en 17 år gammel gutt og vil knulle ei jente på fest her i bygda. Vi er ofte på fest sammen og av og til blir vi begge litt for fulle.. Er sjenert av meg edru, så fylla er eneste sjansen jeg har for å komme i trusa hennes.. Men tingen er at hun har knullet alle disse 20-åringene ++ med diger kuk. Og da snakker vi 18 cm ++. Hun er 17 år. Hun er en liten tøs ja, men det stopper ikke meg. Jeg har en litt liten kuk.. kanskje 12 cm og 3 cm i diameter... Hvilken reaksjon kan jeg forvente meg når jeg drar opp kuken og skal til å knulle henne? Hvordan ville dere reagert om dere var en erfaren knuller som har sett noen av de største kukene og plutselig får en mini-kuk levert? Er ikke ute etter et forhold og prøve meg frem med noen kjæreste. Vil knulle fortest mulig og erfare hvordan det er å stikke staken inn i musa til ei jente.. Du virker som en skikkelig tulling, så jeg håper hun holder seg til de karene hun pleier å ligge med og unngår deg. Grow up!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Du virker som en skikkelig tulling, så jeg håper hun holder seg til de karene hun pleier å ligge med og unngår deg. Grow up! Grow up? Sorry sister, men jeg venter ikke lengre. Å være i et forhold med ei jente slik som livssituasjonen min er nå er bare ikke mulig. Dessuten vil jeg erfare og gjøre ting uten forpliktelser. Det kan jeg gjøre på en senere basis når jeg har erfaring. Kall meg hva du vil, men jeg vet hvem jeg er og at jeg er en bedre person enn de ENDA kåtere svina som har knullet henne før meg.
Suzy Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Grow up? Sorry sister, men jeg venter ikke lengre. Å være i et forhold med ei jente slik som livssituasjonen min er nå er bare ikke mulig. Dessuten vil jeg erfare og gjøre ting uten forpliktelser. Det kan jeg gjøre på en senere basis når jeg har erfaring. Kall meg hva du vil, men jeg vet hvem jeg er og at jeg er en bedre person enn de ENDA kåtere svina som har knullet henne før meg. Det er helt greit å erfare uten forpliktelse og helt greit å være kåt, men det er ikke OK å møte andre mennesker med den holdningen du har. Derfor håper jeg hun ligger unna deg og ikke ligger med deg.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Synes først du skal la hjerne og kropp få tatt igjen de 17 + årene dine. Er vel bedre å kjøre på og kanskje få opplevet sex enn å være 25 og aldri hatt og mest sansynlig aldri vil få. Husk kondom å kjør på. Og ta et nei for et nei. Ikke gjør noe henne ikke vil.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Hvilken reaksjon kan jeg forvente meg når jeg drar opp kuken og skal til å knulle henne? Hvordan ville dere reagert om dere var en erfaren knuller som har sett noen av de største kukene og plutselig får en mini-kuk levert? Hvorfor tar du det for gitt at denne jenta vil ha deg, selv om hun har hatt mange andre? Ut fra hvordan du ordlegger deg her er det absolutt ikke usannsynlig at hun har funnet et dusin mer oppegående gutter enn deg før.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 peis på. kun to ting kan hende slik jeg ser det: 1. hun avslører deg som verdiløs og du får ingenting eller 2. du leser her inne at hun skriver om din lille tissemann under pinlige kommentarer som hun utbryter i sjokk når du har kledd av deg holder en knapp på det første alternativet
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #16 Skrevet 9. oktober 2009 Kan du ikke bare finne en annen jente å øve deg på i førse omgang. Ettersom den jenta du tenker på er så "godt vant". Jeg aner ikke om du er liten eller ikke. Har ikke peiling på slike centimetermål. Men om du er litt liten, så bør du jo ikke velge en jente som gir deg prestasjonsangst.
Gjest Purple Haze Skrevet 9. oktober 2009 #17 Skrevet 9. oktober 2009 Har du tenkt på at det kanskje er en grunn til at du ikke har hatt sex enda? At personligheten din gjør at jenter ikke har lyst på deg? Husker slike typer som var slik som deg da jeg var 16-17. De trodde at det bare var å trekke kølapp for å få sex med ei jente som hadde hatt sex med mer en et par gutter. De ble lange i maska da de skjønte at det ikke var slik det fungerte, men at jentene faktisk har sex med gutter de liker på en eller annen måte.
Gjest xx Skrevet 9. oktober 2009 #18 Skrevet 9. oktober 2009 Hu kommer til å le. Det kan jeg garantere deg.
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 9. oktober 2009 #19 Skrevet 9. oktober 2009 Skjønner ikke hva de over whiner om. Er helt vanlig for en gutt i 17-19 årsalderen som ikke har fått seg et ligg å bli litt desperat når alle vennene har gjort det. Ikke alle må finne seg den perfekte jenta og dele sexen sin med. Det er bare en klisjè etter min mening. Om du får henne i seng ville jeg bare kjørt på. Tviler på hun ler av 12 cm. Det gjorde ikke jeg i allefall første gang jeg hadde sex med en gutt, på en fest vell og merke. Var ikke noe særlig full heller egentlig. Du er ung, lov å eksprimentere og synes at Hard-to-get jenter er patetiske som skal spare musa si til det BESTE liksom. Men finnes jo selvsagt grenser når det er sagt! Bare fint det finnes ei tøs du kan prøve deg på og få erfaring av. Hun selv som gjør valget om hun vil knulle hver gutt i bygda di. Finnes mange forskjellige mennesker her i verden, og det kan vi være glad for.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 9. oktober 2009 #20 Skrevet 9. oktober 2009 Dersom hun har fortalt deg hvor store de andre har vært, kommer hun garantert til å fortelle alle andre hvor liten du er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå