Gå til innhold

sex med x`en

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

(O:

Endret av camilla1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid gøy helt til den andre møter en annen å leke med, og avviser eksen. Det er da man kjenner hvor glad man egentlig var i personen.

Accident waiting to happen spør du meg..

Skrevet (endret)

(:

Endret av camilla1
Skrevet

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg for min egen del, brutt vekk fra han nå, mens du fortsatt har det bra. For den dagen han sier nei fordi han har jentebesøk, da er det fort gjort å bli kjempesjalu, og da sitter man der, sjalu og avvist, med null rett til å blande seg.

Verste feelingen EVER! Bedre å ikke vite om det i det hele tatt, synes jeg ihvertfall.

Skrevet (endret)

.

Endret av camilla1
Skrevet

sex med ex da blir det mess.

Støtter hva som er blitt sagt jeg. Knall bra sex er bra, men en eller anna gang vil det jo ta slutt og en av dere kan få det kjipt.

Skrevet

Vel her var det mange typiske "jentesvar" Ok la oss si at det tar et år før noen av dere finner en annen, og det er jo potensielt en lang periode med mye bra sex. Da kan man jo prøve å erfare om det oppveier for litt kjærlighetssorg (om det skulle være tilfelle). Hvorfor skal man bruke så mye ressurser på å unngå å havne i en sånn situasjon? kjærlighetssorg kan også være en fin følelse, hvis man dyrker den litt. Hvis du senere vil oppleve virkelig stor glede må man også oppleve sorg. Livet er for kort til å hele tiden være fornuftig. Folk som hele tiden er veldig fornuftige mistenker jeg også for å ha et kjedlig liv. Ring ex og kjør på er mitt råd :)

Skrevet (endret)

Kjærlighetssorg kan være en fin følelse? Virker ikke som at du har opplevd dette selv når du sier slikt.

Det finnes svært få følelser som er så intense og så vonde som sjalusi og/eller kjærlighetssorg.

Folk blir drapsmenn/kvinner pga. disse følelsene til og med.

Man burdte heller bruke tida på å finne en ny eller være singel og fri enn å holde igjen på det gamle som man en gang var ferdig med.

Endret av canya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...