Gjest bodywibb Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Samme problemet nok en gang, flatt hår med en dobling av normalt hårtap. Hårbørsten full og snart blir det vel pistrete og tragisk, og dette er om sommeren da det vanligvis går greit. Har undersøkt litt rundt omkring og blant annet funnet Thymuskin (www.thymuskin.no) som visstnok er effektive saker. Ser også at det har blitt diskutert her på kvinneguiden hvor flere er kjempepositive. Kanskje det kunne vært noe for meg ? Tenkte jeg skulle kjøre på med litt vitaminer og mineraler samtidig, det kunne vel bli bra.. bodywibb :D
Gjest glamourgirl Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Hei du! Jeg hadde det kjempetøft i vår, og skrev et innlegg her på sida. Plutselig datt håret av meg i store dotter! Følgende hjalp meg! * "hair and skin gain", fåes på helsekost, ganske dyre mineral og vitamin tabletter, men de bygger deg opp innenfra of hjelper på sikt! * "nisam" tror d staves sånn... sjampo, kjøpes hos frisør, dyr men hjelper. Stopper håravfall raskt. * ROM, ikke tull engang. Bland en liten dasj mørk rom i balsamen din, rist flaska godt, og bruk som vanlig balsam. Håret blir tykkere, blankere og vakkert! Trust me! Men bruk litt, LITT, rom, hvis ikke blir håret gul-aktig. En t-skje eller to mengde i en sånn vanlig balsam flaske! Ellers, drikk vann, sov godt og spis sunt. Alltid bra, men hjelper på hår, hud og negler Klem og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå