Gå til innhold

Savner å bli "sett"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mocca_*
Skrevet

Mannen min og meg har vært kjærester i over 12 år. Vi har i utgangspunktet et godt forhold. Nå de siste månedene har jeg lagt merke til at han "ser meg ikke" lenger.. Han er kun veldig opptatt med jobben sin, og jeg føler at han overser meg. Jeg har fortalt han hvordan jeg har det, men det virker som han distanserer seg fra ting jeg sier. Når jeg konfronterer han med det, blir han sur og sier han er lei av mas. Jeg savner virkelig at han "ser meg" og bryr seg om MEG! Er det sånn det skal være, at jeg skal finne meg i dette fordi vi har vært sammen så lenge? Jeg blir så frustrert og lei meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mannen min og meg har vært kjærester i over 12 år. Vi har i utgangspunktet et godt forhold. Nå de siste månedene har jeg lagt merke til at han "ser meg ikke" lenger.. Han er kun veldig opptatt med jobben sin, og jeg føler at han overser meg. Jeg har fortalt han hvordan jeg har det, men det virker som han distanserer seg fra ting jeg sier. Når jeg konfronterer han med det, blir han sur og sier han er lei av mas. Jeg savner virkelig at han "ser meg" og bryr seg om MEG! Er det sånn det skal være, at jeg skal finne meg i dette fordi vi har vært sammen så lenge? Jeg blir så frustrert og lei meg..

sånn har nå faren min oppført seg mot mora mi i alle år. hun klarer seg fint hun...men det er klart, noen er sterkere enn andre

Skrevet

Mitt instinktive forslag er å gjøre litt mer ting for ditt eget liv. Trene, treffe venninner osv. Uten ham. (Mitt standardråd ;) ). Så får han tid til å savne deg litt. Får lyst til å se deg igjen ;)

Skrevet
sånn har nå faren min oppført seg mot mora mi i alle år. hun klarer seg fint hun...men det er klart, noen er sterkere enn andre

evt, noen finner seg i mer dritt enn andre.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Er det sånn det skal være, at jeg skal finne meg i dette fordi vi har vært sammen så lenge? Jeg blir så frustrert og lei meg..

Sånn skal det selvfølgelig ikke være, det virker ikke bra at han syntes at det er slitsomt når du tar opp problemet.

Jeg kan ofte gå inn i bobla mi pga jobb, fotball, barna, trening etc....og da hender det jeg glemmer å se min deilige kvinne. Vi gutta er nok ikke like flinke på nærhet og kos som ikke har med sex og gjøre, så det er viktig å prøve å løse dette før det gror inn i et mønster og blir en ond sirkel.

Skrevet

Det er jo unaturlig for menn å ha en fast livspartner. Urinstinktene våre slår inn, men selvfølgelig skal vi lastes for det...La mannen din være i fred hvis han er lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...