Gå til innhold

Mennesker stammer ikke fra aper

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gud fins ikke - vi stammer fra apene. Gud finnes ikke - vi stammer fra apene. Gud finnes ikke - vi stammer fra apene. Sånn - nå finnes ikke gud. Puhhh!

Hvorfor orke å bruke av DIN energi til å overbevise ting om DIN sannhet?

Jeg tror og vi "stammer" fra apene, men jeg tror på en universell kilde av ren kjærlighet (også ref. til som Gud).

Skal jeg nå tattovere dette inn i hodet ditt, bare fordi jeg eventuelt hadde ønsket at alle hadde et likt syn som meg? Nei, huff det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Hybrider er blandingsavkom fra to forskjellige arter. (løver/tiger, hest/esel). Hva mener du vi evt skulle være en blanding av? Engler og sjimpanser?

Hvorfor skulle det være så utenkelig? Ut fra en hypotese om Jesus virkelig ER Guds sønn, måtte følgelig Gud selv, ha 23 kromosompar, ellers ville det blitt bare søl, ikke sant?

Vi vet i fall sikkert at hvis vi prøver en paring med individ som IKKE har likt kromosompar, ville det ikke bli noe avkom utav det.

Og nå er din tur til ikke å gjøre deg dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være så utenkelig? Ut fra en hypotese om Jesus virkelig ER Guds sønn, måtte følgelig Gud selv, ha 23 kromosompar, ellers ville det blitt bare søl, ikke sant?
jaja, VITENskap er et merkelig ord. Et ord du ikke forstår.

Hypotese, jesus, gud, og alt sammen i en og samme setning :)

Det er i bestefall en ubegrunnet PÅSTAND uten noen slags tegn til å ha noe hold i seg.

Hvordan i alle h... kan du definere gud som et vesen med kromosomer og DNA. ??

Vi vet i fall sikkert at hvis vi prøver en paring med individ som IKKE har likt kromosompar, ville det ikke bli noe avkom utav det.
Og der tar du feil IGJEN.

Ærlig talt så trenger vi ikke flere, det er plenty med deg og hans. :popcorn: Endret av Midgard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi stammer fra grisen. Visste du at vi kan bruke grisehjerte i mennesker? Det har jeg aldri hørt om apehjerter.

Gris smaker også ganske likt menneske etter hva flere sier.

Også er det jo bare å se på en del menn... og damer. Folk voldtar og folk mishandler barn.

Leste om 4 menn som har voldtatt to små barn på 4 og 6.

Og det er tre barnehagetanter som står tiltalt for veldig grovt misbruk av barn, små babyes på 12 måneder.

I tilegg så vasker vi mennesker oss og er ganske renslige samtidig som vi har skitne tanker. Akkurat som grisen. Grisen er et renslig dyr, men samtidig så ruller den seg i møkka. Tror vi skal være glad grisen ikke kan tenke.

Nå har jeg ikke orket å lese gjennom hele innlegget for å se om noen har forklart dette nærmere for deg, selvfølgelig stammer ikke vi fra aper, det er det hellet ikke noen som har sagt….

Menneskelig evolusjon forklarer det på denne måten…

dagen sjimpanser og bonono’er , og oss mennesker, hadde en gang tilbake i tid, en lik forfader..

forfedrene våre fordelte seg, og ble til (utviklet seg, og gjennom mutasjoner) de sjimpansene, mens noen utviklet seg til homo sapiens millioner hvis av år tilbake….

Forsto du det litt nå`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg bare slutter der, jeg. For nå merker jeg at jeg kan ikke si noe som helst av det jeg mener om temaet uten å bli veldig uhøflig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg bare slutter der, jeg. For nå merker jeg at jeg kan ikke si noe som helst av det jeg mener om temaet uten å bli veldig uhøflig.

Du mener du kan bli verre? Utrolig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke orket å lese gjennom hele innlegget for å se om noen har forklart dette nærmere for deg, selvfølgelig stammer ikke vi fra aper, det er det hellet ikke noen som har sagt….

Menneskelig evolusjon forklarer det på denne måten…

dagen sjimpanser og bonono’er , og oss mennesker, hadde en gang tilbake i tid, en lik forfader..

Det stemmer at vi ikke stammer fra noen av de andre nålevende apene.

Like fullt stammer vi fra "aper"; i zoologisk forstand er vi aper, og det samme var våre forfedre hele veien tilbake til når det nå enn var apene og resten av primatene skilte lag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at vi ikke stammer fra noen av de andre nålevende apene.

Like fullt stammer vi fra "aper"; i zoologisk forstand er vi aper, og det samme var våre forfedre hele veien tilbake til når det nå enn var apene og resten av primatene skilte lag.

Tar dine PÅSTANDER til etteretning. Vi kan mene hva vi vil, men så lenge det ikke er bevist forblir det evolusjonsTEORIEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dine PÅSTANDER til etteretning. Vi kan mene hva vi vil, men så lenge det ikke er bevist forblir det evolusjonsTEORIEN.

Kan du definere ordet teori i denne forbindelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fakta og ikke lenger en teori, bevisene vi har i dag gjør det umulig og kalle evolusjon en teori...

men man må jo ha noe oppi huet for å forstå hva evolusjon går ut på, man må i tillegg kunne sette seg inn i det, se dokumenterer og lese bøker, eller så forstår man ikke det....

Richard Dawkins Compares Creationism to Holocaust Denial

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...