Gå til innhold

Dere med barn fra tidligere forhold!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg 31 år har to barn med min ex mann. Jeg liker stort sett yngre menn, så ser vel for meg att det kan bli ett barn til senere. Men det er bare kanskje, skal en bra spesiell mann til for att jeg skal ønske meg ett barn til, og det blir bare ett barn. Og da skal denne mannen stille bra opp hjemme.

Men samtidig jeg er singel nå og trives med det, skal studere i mange år framover, så en del av meg tror vel og att innen jeg roer meg ned med en mann, så er det plutselig for sent og få barn. For skal jeg ha flere skal de komme mens jeg er i trettiåra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel nå, men om jeg treffer en om ikke så alt for lenge, ønsker jeg barn med han om han vil. Men jeg har alltid ønsket meg mange barn da, så det er vel der det ligger. Det eneste er at jeg ikke vil være "for gammel" når barnet kommer, har en egen øvre grense for det. Og om han f.eks. har flere barn selv, får jeg jo i grunn behovet mitt dekket der da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Dere som har barn fra tidligere forhold,hvordan er holdningen til barn med ny partner??

:)

Var positiv, nå er jeg for gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er singel har to barn. For min del er det uaktuelt med flere barn. Hvis jeg treffer en ny mann håper jeg han har barn selv fra før (evt ikke er spesielt opptatt av å få egne barn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har barn fra tidligere forhold,hvordan er holdningen til barn med ny partner??

:)

Jeg vil gjerne ha flere barn, og snart begynner det å haste! Har derfor ikke tid til å kaste bort tiden på useriøse menn lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to barn fra før, men er gjerne åpen får ett til hvis jeg finner den rette. Men jeg må uansett vente minst fem år før jeg kan vurdere flere barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett barn fra før og ønsker meg flere, men aller helst vil jeg slippe å føde dem selv (heller ikke noe behov for å spre mine gener)- så jeg håper å enten på egen hånd eller sammen med en partner å få fosterbarn om noen år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdedyret

For meg er det uaktuelt med flere barn, og jeg har fått så store barn nå at jeg ikke orker tanken på en ny småbarnstid. Og hvis den nye mannen i mitt liv har egne barn så holder det med mine og dine, trenger ikke fellesbarn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel med to barn 50% av tiden, og trives godt med at de begynner å bli "store"og ønsker egentlig ikke fler barn.

Så med en ny partner hadde det vært ønskelig om han evt hadde barn fra før, eller ikke ønsket barn. Men en vet aldri hva livet byr på? Alt kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel med to barn 50% av tiden, og trives godt med at de begynner å bli "store"og ønsker egentlig ikke fler barn.

Så med en ny partner hadde det vært ønskelig om han evt hadde barn fra før, eller ikke ønsket barn. Men en vet aldri hva livet byr på? Alt kan skje.

Har du egentlig noe bedre eller mer fornuftig å finne på når det kommer til stykket - det er nok faktisk det store spørmålet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du egentlig noe bedre eller mer fornuftig å finne på når det kommer til stykket - det er nok faktisk det store spørmålet ;)

Skjønte ikke den jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke den jeg?

Er ikke meningen med livet å få barn? ;)

Kan vel kanskje utvide den etterhvert til å få barnebarn, oldebarn ... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke meningen med livet å få barn? ;)

Kan vel kanskje utvide den etterhvert til å få barnebarn, oldebarn ... hehe

Kan hende det er meningen med livet for noen?

Velger å leve litt mer en bare å være mor jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, hva som faktisk er meningen med livet, og hva du selv velger at det skal være, behøver ikke nødvendigvis å være samme sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du ikke lyst på en til når du ser denne?

:kgbaby::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du ikke barnløs og over 40 da Steinar? Må jo være veldig trist for deg å ikke ha mening med livet....

Ja, ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...