Gjest Sminkenovise Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Hei! Jeg er helt ny på dette med sminke, så jeg håper noen kan hjelpe meg! Jeg har kjøpt et sett med "base perfector" + concealer + foundation. Så langt alt vel, men når jeg skal fjerne det på kvelden (før kveldsrensen), kan jeg bare vaske ansiktet med vann, eller bør jeg bruke noe spesielt, ala sminkefjerner for øyne, bare at det er for resten av ansikt? Isåfall, hva? Vet ikke om det har noe å si, men det er mineralsminke. Håper på hjelp fra dere som er litt mer inne i dette enn meg
Sarah_83 Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Ja bruk en sminkefjerner før du går løs på rutinen din med rens og krem osv
Gjest Sandbekken Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 simple whipes er et av mine absolutt må-ha produkter. Det er enkle våtservietter/sminkefjernere som er milde for huden, uten olje og drit. 35kr for 25 stk på matbutikk, de er perfekte for late mennesker
maria_lena Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 jeg digger Simple Wipes! ellers så bruker jeg Dr. Hauschka (parfymefri) rensemelk + sminkefjerner i ett, i ansiktet og Clinique Take The Day Off for fjerning av øyesminke.
Gjest Sminkenovise Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Åh, takk for svar! Da skal jeg kjøpe sånne vaskeservietter i morgen
Gjest Sandbekken Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) ^ gjør det! men husk, ikke kjøp fra nivea eller hva de andre merkene heter, de har ofte alt for mye parfyme og olje i seg.. Endret 11. oktober 2009 av Sandbekken
Gjest Sminkenovise Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Hei igjen! Da har jeg kjøpt simple sine servietter, skal bruke dem ikveld Nok en gang, takk for hjelp!
Gjest Sandbekken Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 Ikke som jeg kan se.. Du kan lese om de på denne siden her (synn de ikke shipper til Norge..)
Vulpes Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg bruker ikke sminkefjerner på huden før jeg renser den, da rensen jeg bruker fjerner sminke. Mye mulig at din gjør det og. Hva slags rens bruker du?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 Avocadoolje på en bommulspad fjerne ihverftall øyesminke skånsomt og bra. Jeg bruker Md sin facial cleanser og Avalon sin c vit rens+ tonic for å fjerne sminke i ansiktet. Merkelig nok så holder det ikke med bare en rens for min del på kvelden.
Gjest Sminkenovise Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg bruker ikke sminkefjerner på huden før jeg renser den, da rensen jeg bruker fjerner sminke. Mye mulig at din gjør det og. Hva slags rens bruker du? Hei Tonje! Jeg bruker Effaclar serien til La Roche Posay... Aner faktisk ikke om den fjerner sminke, jeg....
Vulpes Skrevet 12. oktober 2009 #14 Skrevet 12. oktober 2009 Hei Tonje! Jeg bruker Effaclar serien til La Roche Posay... Aner faktisk ikke om den fjerner sminke, jeg.... Det merket kan jeg ikke noe om, så det vet ikke jeg heller. Men prøv og se?
Jade Skrevet 13. oktober 2009 #15 Skrevet 13. oktober 2009 Er de svanemerket? Produkter som inneholder parabener kan ikke svanemerkes mener jeg å ha lest på Grønn hverdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå