gard Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Hei Jeg vil bare minne folk på at det kan være nyttig å melde seg på flyselskaps nyhetsbrev for å få tilsendt gode tilbud på e-post. Meld dere på nyhetsbrevene til selskap som Lufthansa, KLM, SAS, Norwegian etc. Jeg kan f.eks. nevne at KLM skal ha "salg" (se http://www.klm.com/travel/no_en/campaigns/five_day/index.htm ) ...hva med Mexico City for 3780 kroner? Lufthansa har også salg og hva med Buenos Aires for 4800 kroner? Ja, disse prisene krever at man er fleksibel etc etc men det viser at det fremdeles er mulig å gjøre noen ganske gode kjøp når det gjelder flybilletter :-)
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Du Gard som vet mye om slikt, vet du når Norwegian pleier legge ut rutene sine for våren? Jeg vil til London til våren, men de hadde ikke lagt ut så langt frem. Og SAS er jo så dyrt... pluss at de gjerne streiker (eller truer med det) på den tiden. Dessuten vil jeg helst til Gatwick Har nyhetsbrevet til Norwegian da, men har ikke stått noe der.
gard Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2009 Hei Det ser ut som om Norwegian har lagt ut noen ruter neste vår men det ser bare ut som om London billettene kun er lagt ut til og med mars. Du kan sende en mail til Norwegian å sjekke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå