Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 En fantasi jeg og mannen min ofte har er at noen ser på oss mens vi har sex. Foreløpig har det bare blitt med fantasien, men det føles veldig fristende å prøve. Jeg hadde gjerne likt å få vite hvordan dette oppleves fra noen som har erfaring. Er det ekstra opphissende? Eller blir man stresset/forstyrret av å tenke på at det er noen som ser på? Hvordan skaffer man seg tilskuere? Og hvordan forholder man seg når det hele er over?
Max Magnus Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 En fantasi jeg og mannen min ofte har er at noen ser på oss mens vi har sex. Foreløpig har det bare blitt med fantasien, men det føles veldig fristende å prøve. Jeg hadde gjerne likt å få vite hvordan dette oppleves fra noen som har erfaring. Er det ekstra opphissende? Eller blir man stresset/forstyrret av å tenke på at det er noen som ser på? Hvordan skaffer man seg tilskuere? Og hvordan forholder man seg når det hele er over? Du ser etter dogging. Hvordan skaffe tilskuere? Sikkert på diverse sider med sexdating. Søk på Google http://en.wikipedia.org/wiki/Dogging_%28sexual_slang%29
Gjest womenwomen Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 he he jeg og mannen min har brukt tilskuere før. Det var en kompis av en kompis av han...veldig pirrende ha ha
momo Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Hatt tilskuer en gang, men det var ikke planlagt og føltes ganske naturlig. Vi hadde sex på en strand og ganske med en gang vi starta kom det en mann i båt, han sto i båten sin ute på vannet og så på oss hele tiden, det tente oss skikkelig att han sto og så på oss, men samtidig en stor trygghet att han var i båt og derfor var på en viss avstand. Hadde ikke likt og hatt en tilskuer inne på soverommet for eksempel, det ville vært alt for intimt med ett annet menneske så nærme.
Gjest She36 Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, har hatt det i London et par ganger. En klubb der par går for å ha sex kun med hverandre, men med mange andre par som også gjør det rundt i klubblokalene. Vi var bl a tre par samtidig i en diger seng. Se på de andre og vite at de ser på deg/dere var veldig opphissende.
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg og mannen min hadde engang for flere år siden, en som filmet oss fra start til slutt Det var noe av det mest opphissende jeg har vært med på. Det var litt vanskelig med konsentrasjonen første 5 min, men det gikk over. Har sett fimen flere ganger
Phaedra Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Phaedra, mod
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 Er for sjenert. Men liker tanken på at noen er på andre siden av døren og vet og lytter og...
Gjest brutal_mann Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 Tydeligvis så er det mangesom kunne tenkt segg å sett og bli sett på.Hva med å søke frem egne klubber for formålet? Eventuelt kontaktanonnser i dertil egnede magasiner.
Gjest Mg Skrevet 10. oktober 2009 #10 Skrevet 10. oktober 2009 Mannen min og jeg har hatt det. Vi ble kjent med et par på www.cupido.no , det førte til treff og sex i samme rom. Anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #11 Skrevet 11. oktober 2009 På en måte så har vi det ja. Har blitt filma av ei venninne når vi har gjort det, var spennende det.
Gjest lyst Skrevet 11. oktober 2009 #12 Skrevet 11. oktober 2009 Vi har også lyst til dette med at andre ser på oss, men da mer i setting av at vi inviterer noen hjem til oss og ikke drar ut i naturen og treffer tilfeldige. Er begge deler betegnet som dogging eller har vårt ønske et annet navn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå