Eeyore Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Jeg har til nå vært litt i tvil om hvem jeg skal velge som forlover, men har nå endelig bestemt meg. Tenkte derfor jeg skulle gjøre "litt ut av" det å spørre henne på en koselig eller morsom måte. Er det noen som har noen ideer? Hun har vært veldig snill å vært med meg rundt for å se på brudekjoler, og tenkte jeg kanskje skulle gi henne en takk for hjelpen gave som samtidig "forteller" at jeg vil ha henne som forlover.
cappocino Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Du kan gjøre som en her inne, husker ikke hvem. Lage en fotoalbum av det dere har opplevd sammen, på slutten legger du ved forlovererklæringen og når hun kommer itl den spør du henne om hun fortsatt være med videre i livet, og i den neste spennende perioden din.. (eller noe sånt) Tenk etter om hun har gitt uttrykk for om IKKE har lyst til å være forloveren din.. sånn at hun ikke føler seg presset pga albumet.. HVis du søker litt så tror jeg du finner noen linker tidligere... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå