Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Dette har jeg spist i dag Frokost 2 kopper kaffe omelett av 4 små egg med 2 skiver hamburgerrygg i biter og 1 tomat 5-6 kopper grønnte ( til nå ) Lunsj noen biter brokkoli omelett av 4 egg og 2 skiver hamburgerrygg og litt rød paprika Middag laks med noen bunter brokkoli og nesten en hel cottage chese snack 2 selleri stenger og litt mozerella Er dette greit eller for mye? Ps når skal man slutte å spise er d ca 3 timer før leggetid? Setter pris på seriøse svar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Høres veldig sunt ut Kanskje litt lite?
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Høres veldig sunt ut Kanskje litt lite? Enig, lite, men hvorfor skal en ikke kunne spise nærmere leggetid? Er jo summen av en dag som teller, ikke tidspunktene for matinntaket. Med mindre en ikke får sove med en kvelds i magen..
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Enig, lite, men hvorfor skal en ikke kunne spise nærmere leggetid? Er jo summen av en dag som teller, ikke tidspunktene for matinntaket. Med mindre en ikke får sove med en kvelds i magen.. Nei vet ikke.. så noe om d på oprah he,he
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Enig, lite, men hvorfor skal en ikke kunne spise nærmere leggetid? Er jo summen av en dag som teller, ikke tidspunktene for matinntaket. Med mindre en ikke får sove med en kvelds i magen.. Vil en automatisk gå ned med denne dietten selv om en ikke trener hver dag? Er kraftig forkjølet så det blir ikke mye løping på meg..
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Nei vet ikke.. så noe om d på oprah he,he Det er bare gammel myte som ikke dyrkes lenger :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Det er bare gammel myte som ikke dyrkes lenger :gjeiper: He,he takk for svar Men hva med trening da? Vil man gå ned det dietten lover selv om man ikke trener?
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 He,he takk for svar Men hva med trening da? Vil man gå ned det dietten lover selv om man ikke trener? Sorry, men ingen idè, vet ikke noe om deg og jeg har null tro på dietter, du har vel tenkt å spise normalt igjen og da vil det ikke ha noen hensikt med disse diettene.. Men om dette er alt du spiser på en dag så går du nok ned selv om du ikke trener..
Glynis Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Nei vet ikke.. så noe om d på oprah he,he Oprah er jo bælfeit.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Oprah er jo bælfeit. Høi! shes my idol .. ho er jo ikke så feit da .., ho har ihvertfall mye peil på trening og div
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Sorry, men ingen idè, vet ikke noe om deg og jeg har null tro på dietter, du har vel tenkt å spise normalt igjen og da vil det ikke ha noen hensikt med disse diettene.. Men om dette er alt du spiser på en dag så går du nok ned selv om du ikke trener.. Har i grunnen alltid vært slank men har vært litt uforsiktig siden sommeren så nå ønsker jeg å gå ned noen kilo.. og nei dette blir en livsstil men d er første gangen jeg spiser så strengt pleier å spise knekkebrød og frukt i tillegg til dette når jeg ikke slanker meg..
Chanel.No5 Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Høi! shes my idol .. ho er jo ikke så feit da .., ho har ihvertfall mye peil på trening og div Hun har peiling ja, synes ikke hun er feit heller, har litt ekstra, men ikke feit..
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Hun har peiling ja, synes ikke hun er feit heller, har litt ekstra, men ikke feit.. Da er vi enige Lotta
Chanel.No5 Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Da er vi enige Lotta Whehey Litt mer å ta i, litt mer å være glad i er min konklusjon om den dama!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå