tingeling Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Sønnen min blir 4 år snart og jeg aner ikke hva jeg skal gi ham. Han har vokst fra Duploen (selvsagt) og Briotoget er ikke interessant lenger. Noen som har tips?
Gjest salamandarin Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Sønnen min blir 4 år snart og jeg aner ikke hva jeg skal gi ham. Han har vokst fra Duploen (selvsagt) og Briotoget er ikke interessant lenger. Noen som har tips? Hva med å spørre han? Har en på samme alder selv, og han vet veldig godt hva han liker, du kan jo la han se i et reklameblad fra lekeforretning og se hva han liker. Ev. ta han med deg på lekebutikk og la han se seg om, så ser du fort hva som interesserer. Spør i barnehagen hva som er populært blant barna nå. Lego fra 4+ er veldig populært hos oss. Bilbane Spill Puslespill Div. biler/maskiner Lekeverktøy Bøker Utkledningsklær Playmo Ting til vinteren som skøyter, ski, akebrett Ting til rommet sitt
Kipa Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 superhelter (spiderman, pokemon, superman, batman, ben 10...), bakugan, smålego.. hva er det gutter ikke ønsker seg i den alderen? ;-)
Gjest ... Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har en gutt som blir fire i november, og har tenkt til å kjøpe V smile TV learning system. Her kan du lese litt om det!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Vi bygger ut duplo og briotog med broer og motorer etc ettersom ungen vokser - da blir det plutselig mer populært og man kan bruke det man har også. Ellers er alle båtene fra Elias-serien skikkelig digg i badekaret. Alt som er fjernstyrt, stort og smått. Og ellers er det sesong for ski og skøyter straks, ny rattkjelke eller akebrett. Vi kjøper ting han vanligvis ville fått av slikt og gir i bursdagsgave - sånn må det bli når man har høstbarn - min blir også 4 snart. Disse actionfigurene kjøper vi ikke, enn så lenge bestemmer vi voksne og det har heller ikke vært etterlyst. Heldigvis. Vi har også fått ønske om kikkert og noe karaokegreier, han vil gjerne synge i mikrofon - og så gitar har vært ønsket. og det kan det tenkes vi går for siden han er musikalsk og har glede av det. Hadde sikkert ikke passet for alle.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har en gutt som blir fire i november, og har tenkt til å kjøpe V smile TV learning system. Her kan du lese litt om det! DETTE ADVARER JEG STERKT MOT! Nettsiden deres er full av feil, har mangelfull oversettelse og elendig setningsoppbygging, og da har de ingen troverdighet. Når de ikke engang kan skrive godt norsk på presentasjonen av produktet, hvor nøye tror du da de er med oversettelsen? Vil du at barnet ditt skal lære masse feil? "Opplev kreativt spill og læring sammen med interaksjon med de fargerike bildene. Med mye å lære og oppdage inklusive noen skjulte overraskelser, vil eventyret aldri bli det samme to ganger! Bli med Ole Brumm og vennene hans på dette fantastiske eventyret der forskolebarn får lære alfabetet, tall, former, ordforråd og mye mer. Hjelp Ole Brumm med å løse oppgaver og samle lå mange honningkrukker som mulig på veien til festen. Ikke glem å holde utkikk etter hemmelige steder der Ole Brumm kan treffe vennene sine og lete etter bonushonningkrukker. Med joystick og læringsspill med Ole Brumm. For 1-2 spillere. "
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 DETTE ADVARER JEG STERKT MOT! Nettsiden deres er full av feil, har mangelfull oversettelse og elendig setningsoppbygging, og da har de ingen troverdighet. Når de ikke engang kan skrive godt norsk på presentasjonen av produktet, hvor nøye tror du da de er med oversettelsen? Vil du at barnet ditt skal lære masse feil? "Opplev kreativt spill og læring sammen med interaksjon med de fargerike bildene. Med mye å lære og oppdage inklusive noen skjulte overraskelser, vil eventyret aldri bli det samme to ganger! Bli med Ole Brumm og vennene hans på dette fantastiske eventyret der forskolebarn får lære alfabetet, tall, former, ordforråd og mye mer. Hjelp Ole Brumm med å løse oppgaver og samle lå mange honningkrukker som mulig på veien til festen. Ikke glem å holde utkikk etter hemmelige steder der Ole Brumm kan treffe vennene sine og lete etter bonushonningkrukker. Med joystick og læringsspill med Ole Brumm. For 1-2 spillere. " Jepp. Man LÆRER ikke ordforråd, man FÅR ordforråd. For ikke å snakke om alle kommafeilene...Helt unødvendig å bruke feil ord som inklusive, når riktig ord i denne sammenhengen er inkludert. Og man gjør ikke noe "sammen med" interaksjon, det er smør på flesk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå