Gjest Gjest, usikker og redd Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Hei hei Plutselig her en dag gikk det opp for meg at det var lenge siden siste mens. (Har tulla det godt til med p-piller bestandig, hoppa over mens måned etter måned) Hadde samleie for 7 uker siden. Og har i det siste vært uvel. Valgte derfor å ta en quick respons Graviditetstest. Der kunne jeg tydelig se 1 strek, men i tillegg ble hele den hvite "bakgrunnen" veldig rosa. Va stressa når jeg tok testen, og blei superglad for negativt resultat. Helt til jeg kom hjem og googla, og da leste at dette betyr positivt resultat!!!! What to do? Noen andre som har opplevd dette? Tok også en clear blue digital nå ista når jeg leste de skremmende nyhetene som beskrevet over, og denne testen viste "ikke gravid" Så da lurer jeg på detta med Quick Responns... har dere opplevd det? Eller bør jeg kunne slappe av og stole på clear blue?
Gjest Chiffon Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Tror alle testene mine har blitt rosa jeg, gravid eller ikke. Trodde det var helt normalt jeg :klø: Sier Clear Blue ikke gravid, så stol på den. Rosa bakgrunn eller ikke.
Noli Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Den blir rosa fordi fargestoffene dras utover sammen med urinen, det er helt normalt og går over når testen tørker. Betyr ikke at du er gravid.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Tusen takk for raske svar. Da får jeg nok sove i natt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå