Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Rettpåsak
Skrevet (endret)

Hei!

Har nylig begynt på Rimi og trenger derfor et par tips til oppgjøret. Slik gjør jeg det nå:

1. Teller opp mynter slik at det ligger xxxxkr i kassa til neste morgen.

2. Teller opp 1000 lapper, 500 lapper, 200 lapper og eventuelt 100 og 50 lapper. Summerer så disse og fører det inn på poseskjemaet.

3. Så signerer jeg poseskjemaet, skriver på posenummeret og dato.

4. Dernest summerer jeg feilbonger, kontokunder og pantelapper.

5. Deretter skriver jeg tallene inn på pcen for å sjekke hvor mye differanse det er.

6. Så river jeg av deler av poseskjemaet og stempler. Hva skulle man egentlig stemple igjen?

7. Signerer arket hvor oppgjøret står.

Endret av Rettpåsak
Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Du skjønner at du ikke burde legge ut opplysninger om hvor mye veklepenger du har i kassa og sånn her?

Skrevet

Dette er vel noe arbeidsplassen din burde lære deg? De har vel sine egne interne rutiner?

Skrevet

Wow. Du får håpe sjefen din ikke finner ut at du legger ut de interne rutinene rundt kassaoppgjør på et åpent forum slik... Veldig fint å vite hva kassabeholdningen ved dagens start er forresten, sånn i tilfelle man skulle få lyst på litt lettjente penger :fnise:

Gjest Rettpåsak
Skrevet

Sånn har forandra litt på posten nå. Skulle ha tenkt på det før..Det som står der nå er vel ikke så farlig?

Skrevet

jobber både på rema1000 og rimi...

jaja...

Skrevet

Nei, det er kanskje ikke så ille, men du burde heller spørre arbeidsgiveren din om kursing, heller enn å spørre på et slikt forum. De fleste her inne har jo ikke peiling på butikkens interne rutiner, så selv om vi skulle ønske å hjelpe er det ikke sikkert vi er så nyttige. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...