Gå til innhold

Rockering

Anbefalte innlegg

Gjest LittleMe85
Skrevet

Hei.

Hørt om så mange som har kjøpt seg rockering i det siste. Det er en sånn en som veier litt i mange farger. Skjønner dere hvilken jeg mener?

Har den noen effekt? Kunne tenkt meg å kjøpt en sånn men er jo ikke noe poeng i det om den ikke funker.

Kunne tenkt meg litt tilbakemeldinger fra dere som har prøvd=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som det er ganske vanlig å gå lei før man merker noen effekt.

Skrevet

Jeg har prøvd en sånn én gang, og fyttirakkern hvor man kjenner det! Den har sånne klumper på innsiden som døljer løs på magemusklene. Jeg var støl i flere dager etterpå. Man skal visst være litt forsiktig til å begynne med fordi man kan få blåmerker!

Har kjempelyst på. Synes bare de er litt dyre, og har bare funnet de på nett, og jeg kunne tenke meg å kjøpe i butikk. Har ikke prioritert det enda.

:)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg rockering på 1,5 kg og det er overraskende lett å holde den i gang! :) Har bare hatt den to dager så jeg har ikke fått rocket så mye enda, for jeg hørte noen si at man ikke skal bruke den så ofte i starten. Det er ganske vondt, men jeg kommer nok til å venne meg til det. Og det beste av alt, det er kjempemoro!! :)

Skrevet

FrøkenLinda: hvor kjøpte du den, og hva gav du for den? Er det den i mange farger som man kan ta fra hverandre?

Skrevet

Jeg kjøpte min hos sportsmaster.no, den ligger under Pilates Fitness. Den er i to farger som settes sammen, med ruglete innside. Betalte ca 500 kr inkludert frakt og fikk den på ca en uke. :)

Gjest LittleMe85
Skrevet

Takk for svar=)

Har nå gått til innkjøp av en rockering=)

Har bestilt meg en med masse farger so settes sammen.

Gleder meg til å prøve...

Skrevet

Jeg kjøpte meg rockering, men ble lei etter én uke..

Skrevet
Jeg kjøpte meg rockering, men ble lei etter én uke..

Skal man ikke bare holde på noen minutter hver dag egentlig?

Skrevet

Og man skal vel ikke gjøre det hver dag heller?

Skrevet

Hvorfor skal man ikke kunne holde på med det hver dag?

Niema: jeg rocket da bare noen minutter hver dag, bare 10-20, men jeg ble lei.

Skrevet (endret)

Det står ihvertfall her at man ikke skal bruke den mer enn 1-2 minutter de første dagene, så mulig du har overdrevet litt :P

Endret av Niema
Skrevet

Jeg kjøpte en rockering på en lifebutikk (eller sunkost eller noe), og jeg er 100% sikker på at jeg kunne rocke mer enn 1-2 minutter hver dag. Uansett; jeg ble lei, og det er det som er poenget. Jeg løper meg heller en tur eller trener på en annen måte enn å rocke, noe jeg er overbevist om at kan bli kjedelig i lengden. En eller annen gang må man øke fra 1-2 minutter hvis du/dere absolutt vil rocke så lite. Over og ut.

Skrevet
Det står ihvertfall her at man ikke skal bruke den mer enn 1-2 minutter de første dagene, så mulig du har overdrevet litt :P

Det står også at det er så gøy at man ikke klarer å stoppe. :)

Til deg som synes det ble så kjedelig: Man må sikkert høre på musikk, radio eller se TV samtidig, for å ha noe å konsentrere seg om. For ja, det blir nok litt ensformig å bare rocke uten å konsentrere seg om noe annet.

Skrevet

Jeg elsker å trene med rockering! Når jeg er på besøk hos mamma låner jeg alltid hennes. Sånn i mange farger som veier en del. Ekstremt bra trening for mage og rygg sånn som jeg opplever det! :) Og jeg skjønner ikke de som blir lei, man kan jo høre på musikk eller se på tv mens man holder på.

Skrevet

Jeg klarer ikke to runder en gang med en slik, det VERKER! Blåmerkene kommer med en gang hos meg, så dette var absolutt ikke noe for meg. Men, har hørt det er veldig bra trening.

Skrevet

Jeg har kjøpt rockering fra

http://www.rockeringer.no/Rockeringer.html

Jeg har den størrelsen som heter 3B

ELSKER den!

Har fullt av små blåmerker rundt magen, og det verker som bare det. Det er tung, herlig god trening, og du merker veldig fort at du blir strammere rundt magen. Jeg anbefaler virkelig å begynne å rocke :)

Skrevet
Jeg klarer ikke to runder en gang med en slik, det VERKER! Blåmerkene kommer med en gang hos meg, så dette var absolutt ikke noe for meg. Men, har hørt det er veldig bra trening.

Hehe, uff! Hvilken ring har du kjøpt? Du får si i fra hvis du vil selge den :lol:

Skrevet (endret)

Vet du hva, det blir bedre etterhvert! Bare bit det i deg!

Første gang jeg prøvde rockeringen min tok jeg to runder, og la meg ned på gulvet i fosterstilling og var forberedt på å dø. Hehe. Nå kan jeg holde på i 15 min uten at det gjør vondt :) Er bare veldig tungt!

Ikke gi opp! ;)

Endret av Heidie
Skrevet
Det står også at det er så gøy at man ikke klarer å stoppe. :)

Til deg som synes det ble så kjedelig: Man må sikkert høre på musikk, radio eller se TV samtidig, for å ha noe å konsentrere seg om. For ja, det blir nok litt ensformig å bare rocke uten å konsentrere seg om noe annet.

Jeg rocket noen dager i sommerferien som oppvarming før jeg tok en joggetur. Da så jeg på TV samtidig, og joda. Det gikk da forsåvidt greit. Det er bare at det høres mye mer lettvint ut enn det egentlig er. Jeg tenkte "rocking sammen med TV blir jo lett", men selv om man ser på TV blir man distrahert og tenker på tida fordi det er fysisk trening som, overraskende nok, kan være litt tung. Men for all del, vil man prøve så prøv. Jeg gjorde det, og fant bare ut at det ikke er noe for meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...