Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Meg og kjæresten har nå blitt prøvere. :yvonne:

Vi gleder oss til å se en positiv test! Men, jeg tror jeg har litt for høye forventninger til at det skal klaffe på første forsøk. Tenker utrolig mye på det. Og det er igrunnen litt dumt, for jeg vet jo at man må regne med at det går noen måneder!!

Jeg røyker også litt, og vet det kan virke inn på minsket fruktbarhet. Men jeg holder på å slutte. Har 1-2 om dagen nå.

Hadde sist mens 30 september, men vet ikke helt når jeg venter neste mens pga lang syklus sist. (45 dager) pleier å være på 29 dager.

Skal jeg ta utgangspungt i at syklusen er tilbake i gjenge?

Tenkte å bruke eggløsningstest for å ha litt kontroll kanskje :)

Tok en i dag. det var 2 streker, men den ene svakere enn den andre, og da skal man jo ta det som negativt.

Gleder meg så utrolig mye til at spiren sitter! :rødme:

Men kjenner jo at jeg er bekymret for at egget skal feste seg i arret der jeg hadde cyste.

Ellers er denne prøvingen utrolig spennende!

Måtte bare få ut noen tanker rundt det hele :)

Endret av Janec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i gjengen! Vi er mange i samme båt. Det er fint å ha et sted å "lufte tankene" og dele erfaringer. Lykke til som prøver - håper spiren sitter fort og at alt går bra denne gangen.

Skrevet

tusen takk!!

Ja er mange tanker! Og når man først har bestemt seg for å prøve, kan det ikke gå fort nok, og måndene blir laaaange! :fnise:

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i det med høye forventninger :gjeiper: Hver måned er jeg sikker på at det har klaffet, alle symptomer er på plass :fnise: og jeg står klar med testen min og venter på at det skal lyse "gravid"... åsså kommer tante rød snikende.. argh!! Neste måned blir veldig lang, men forventningene og forhåpningene er de samme.. hver bidige måned! :gjeiper:

Håper det klaffer snart for oss begge!! :klemmer:

Skrevet (endret)
Kjenner meg veldig igjen i det med høye forventninger :gjeiper: Hver måned er jeg sikker på at det har klaffet, alle symptomer er på plass :fnise: og jeg står klar med testen min og venter på at det skal lyse "gravid"... åsså kommer tante rød snikende.. argh!! Neste måned blir veldig lang, men forventningene og forhåpningene er de samme.. hver bidige måned! :gjeiper:

Håper det klaffer snart for oss begge!! :klemmer:

Krysser fingrene for oss begge! Jeg er ikke kommet til eggløsning denne mnd enda.. Forventer EL ca den 15 :)

Får bare smøre oss litt med tålmodighet. :filer:

Er bare det at når jeg leser på forumet, så er det mange som sier at man må ta det som det kommer og ikke ha forventninger for da sitter spiren fortere. At når de ikke tenkte på det var de plutselig gravide. Skal dette ha innvirkning på fruktbarheten, at man tenker for mye på det rett og slett.

virker litt rart syns jeg. Da sitter ikke jeg gravid denne måneden, det er hvertfall helt sikkert :gjeiper:

Endret av Janec
Skrevet
Krysser fingrene for oss begge! Jeg er ikke kommet til eggløsning denne mnd enda.. Forventer EL ca den 15 :)

Får bare smøre oss litt med tålmodighet. :filer:

Er bare det at når jeg leser på forumet, så er det mange som sier at man må ta det som det kommer og ikke ha forventninger for da sitter spiren fortere. At når de ikke tenkte på det var de plutselig gravide. Skal dette ha innvirkning på fruktbarheten, at man tenker for mye på det rett og slett.

virker litt rart syns jeg. Da sitter ikke jeg gravid denne måneden, det er hvertfall helt sikkert :gjeiper:

Tror jeg har EL sånn ca rundt nå.. så da er det bare å :sengekos: hele helga.. hehe.. å så er det bare å smøre seg med masse tålmodighet frem mot IKM! Ikke lett dette her...

Dersom tanker og forventninger rundt dette skal ha noen innvirkning, kommer jeg aldri til å bli gravid :fnise: hihi.. så satser på at det ikke stemmer..

Skrevet

hehe!! Ja er bare å holde på som kaniner! Jeg satser på annenhver dag hele måneden i tilfelle jeg regner EL feil :jepp:

Håper spiren sitter for deg også snart! Jeg ser du har prøvd lenge! Har du vært på utredning?

Krysser alt jeg har for oss :)

Skrevet

Det første året prøvde vi vel ikke så iherdig, tok det mer som det kom.. var egentlig veldig avslappet til hele prøvingen frem til jeg ble gravid i vår :gjeiper: Etter SA'en er vi blitt mer fokusert på at dette er noe vi har veldig lyst til!

Utredning har vel egentlig aldri vært et tema engang... jeg ser jo nå at jeg KAN bli gravid, og det er veldig betryggende :) Men klaffer det ikke innen året er omme, bør vi vel vurdere det..

Vi prøver å få til annenhver dag vi også, for har hatt veldig lange sykluser etter SA'en.. 39 - 39 - 37... frustrerende! Så er usikker på EL jeg også...

Satser på at vi begge sitter med en positiv test i hånden mot slutten av måneden!! :danse:

Skrevet

akkurat ja! men da kan du jo hvertfall bli gravid og det er et godt tegn! Det kan jeg også. mistet i mai jeg, som deg.

du må hvertfall oppdatere meg på denne siden. så skal jeg gjøre det samme :jepp:

dette blir en spennede måned! Oktober er bursdagmåneden min. så får håpe jeg får verdens beste bursdagsgave!!

Håper virkelig du også får det til, vi fortjener det etter den nedturen i mai :)

babystøv er sendt til deg fra meg :klemmer:

Skrevet

Jeg skal oppdatere deg så godt jeg kan :Nikke:

Nå tror jeg EL er overstått, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet, selv om det ikke er lett, og vente på IKM.. :filer:

Dette blir nok en spennende måned!

Håper du får verdens beste bursdagspresang! :tommelsmil:

Skrevet (endret)

Tuuusen takk!! :)

Masse lykke til du også tinygirl!! Heier på deg også!!!! :jepp:

Etter en veldig positiv eggløsningstest i dag til morgenen etterfulgt med litt sengekos både i går og i kveld håper jeg det kan treffe! Får bare håpe og krysse fingrene!

Krysser fingrene for deg også! :klemmer:

Endret av Janec
Skrevet

Nå sitter jeg her og er litt usikker på hva jeg skal tro... Har følt meg litt uvel i dag, slapp som om jeg har feber, og hatt litt vondt i magen.. føles nesten som om mensen kommer hvert øyeblikk.. skikkelig ubehagelig!

Tok en graviditetstest (QuickRespons), var sikker på at den skulle bli negativ, men jeg ser en ekstra strek.. veldig svak, men tydelig! :sjokkert: Er i dag på syklusdag 32, har hatt lange sykluser etter SA i mai, og sist var på 37.. Hadde egentlig ikke tenkt å teste før på lørdag, så vet egentlig ikke hvorfor jeg tok den testen i dag.. er jo altfor tidlig :forvirret:

Nå sitter jeg her og vet ikke hva jeg skal tro.. klarer ikke å juble enda.. det er liksom så uvirkelig! Testen skulle jo ikke slå ut i dag! Er det mulig at testen er feil?? Trodde vel egentlig at det sjelden viser falskt positivt...

Tror nok jeg må ta en CB digital med morgenurin for å få bekreftet dette her før jeg tror på det :fnise:

Skrevet

Ta en test til i morgen tinygirl!! var det innen 5 min at streken kom opp!! Heldiggris!! :rødme:

Årh, i morgen er det 1 uke til IKM. Håper virkelig at jeg også opplever det samme som deg!

Jeg har på følelsen at du er gravid nå altså! Det er ikke ofte man får falskt positiv test. jeg fikk det sist cyklus. men det var en ultrasvak strek som fikk meg til å tro det.. sikkert bare synsbedrag og ønsketenkning fra min side! :gjeiper:

Håper vi kan gratulere hverandre snart!! :jepp:

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at streken kom opp innen 5 minutter (glemte å ta tiden..), men har begynt å tvile nå... :unsure:

Ååh, dette er vanskelig altså! Føles som om tiden går veldig sent nå... har lyst til å gå å legge meg for at det fortere skal bli morgen.. hehe... :gjeiper: er så spent!!

Krysser alt jeg har for at det klaffer for både deg og meg denne mnd! :Nikke:

Skrevet

Håper du får positiv test i morgentidlig!! Tenk at det kan være så lett for noen - det er jo knall bra! Skal titte innom her for å sjekke hvordan det gikk!

Skrevet

Gleder meg til å høre åssen det går i morgen tinygirl!!!

Krysser fingrene for positivt!!! :klemmer:

Og lykke til til deg også Phobaeticus :jepp:

Skrevet

Tok digital test med morgenurin i dag:

GRAVID!!! :babysmokk:

:danser:

Nå er jeg så ufattelig glad! Håper håper håper spiren sitter denne gangen!

Nå sender jeg resten av babystøvet bort til deg Janec :klemmer:

Skrevet (endret)

GRATULERER!!!! :klemmer:

Det var en kjempegod nyhet!!!

Er 1 uke i dag til IKM. Tiden går fryktelig sent! Hvertfall nå som du har testet positivt og greier!

Fy søren dette fortjente du tinygirl! Spiren SKAL sitte nå! :rødme:

:jepp:

Endret av Janec
Skrevet

Og TUUSEN takk for babystøv!! Det trenger jeg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...