Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Vi skal ha IKEA-kjøkken (mest sannsynlig) og ømsker oven (integrert) i mer arbeidsriktig høyde på veggen og integrert mikroovn over dette. Men så tenker jeg at er det ikke kjekt å ha en skuff under ovnen til stekeplater? Jeg finner ikke dette på IKEA sine sider... De har bare dype kolonialskuffer under ovnen eller skap. Er det kanskje ikke så viktig å ha det rett under ovnen? Jeg tror dette er omtrent slik jeg har lyst på, men her er det jo ikke plass til mikroovnen... Er det bare jeg som er blind?
leirbål Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Hei. Jeg har sett en løsning med innebygd ovn og micro, som du nevner, og dyp skuff rett under. Det var utrolig greit. Jeg ville ikke trodd at det var smart med en dyp skuff, men han oppbevarte stekeplater og rister der, samt ildfaste former. Utrolig greit.
Fat Sally Lee Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har en slik dyp skuff under microen og stekeovnen i høyskapet på kjøkkenet, og bruker den til å oppbevare plater, kakeformer, pakepapir, aluminiumsfolie og andre ting som skal inn i ovnen. Veldig kjekt å ha det i nærheten, og jeg ville nok ønsket meg en dypere skuff hvis jeg bare hadde hatt en som rommet platene og ikke noe annet. Svaret mitt hjelper deg kanskje ikke hvis du er bestemt på at du vil ha en mindre skuff, men IKEA-skapene er jo veldig fleksible, så det går sikkert an å trikse det til selv om det kanskje ikke finnes som standard. Jeg hadde stukket innom en kundebehandler på kjøkkenavdelingen, de pleier etter min erfaring å ha god peiling.
Gjest Gjest_Line B_* Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Hei Hadde jeg vært deg hadde jeg brukt en av de dype kolonialskuffene under stekeovnen på høyskapet. Her får du plass til mange stekebrett og rister. Kjøp en gummimatte til å legge oppi skuffen så blir det ikke stygge merker i bunnen av skuffen. hilsen: http://www.interiørtips.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå