Gjest Pannekaker Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Noen som har tips til en bra oppdretter på rottweiler? Blir ikke en med det første, men jeg liker å undersøke og forhøre meg litt rundt før jeg anskaffer meg hund. Vil helst ikke ha bruks-linjer, og jeg er veldig nøye på helsen til hunden, så de voksne hundene må sjekkes for HD/AA, og gjerne adferds-test også. Om det ikke er lov å nevne spesifikke oppdrettere i forumet, send meg gjerne PM Pris bryr jeg meg ikke om. Heller en bra hund som er frisk, enn billig.. Endret 8. oktober 2009 av Pannekaker
Frey Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Sjekk på rottweilerklubbens hjemmeside du. Der finner du jo også avlskravene.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 anbefaler jeppekroken på det sterkeste
TittTitt Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Under bilde av hunden er opprettere http://www.canis.no/oppdretter/rasepres.php?raseid=82
Gjest Marlo Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Henger meg på Jeppekroken. Hun spör om noen kan anbefale en god oppdretter, og svaret hun får er sjekk på canis, der er det listet opp. De på Canis er ikke nödvendigvis GODE oppdrettere, der står det bare navn og telefonnummer til noen som driver oppdrett - ergo man kan ende opp med hva som helst. Til TS, sjekk litt rundt i Sverige også. Der har de også mange gode oppdrettere, men jeg husker desverre ikke helt hva de heter (en god stund siden jeg har drevet med dette) Godt at du bruker god tid, da finner man gjerne den rette =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå