Tante Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg bruker epilator til å fjerne hår på leggene, og synes det fungerer fint. Eneste problemet er at huden min er så prikkete. Huden er jevn og glatt, men hårfestene synes så godt, enten som røde eller mørke prikker Ser jo damene på TV(Joda, vet at de ikke er representativ, men bare nysgjerrig) har helt jevn hud, altså "ensfarget". Hvordan får de til dette? Har jo sett det på vanlige damer også, så jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få mer ensfarget hud.
Virvel Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg måtte slutte med epilator på leggene, jeg, for huden ble bare mer og mer prikkete. Etter noen uker med kun barbering ble den heldigvis normal igjen.
Tante Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 jeg har prikkete hud der jeg ikke epilerer også
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Det har jeg også. Tror det er fordi jeg har ganske grove hår og søkkene ned til hårsekkene synes godt. Hjelper altså unirens på dette? Det er jo ikke grunnet betente hårsekker... Setter pris på svar fra andre som har samme problem.
stjernekyss Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Sikker? Røde prikker på leggene er jo gjerne tegn på betennelse og inngrodde hår. Unirens etter epilering. Peeling bortimot daglig eller. Ikke den dagen du har epilert! (Jeg bruker bare olje jeg altså, fra kjøkkenet, det fungerer for meg, men unirens skal visst være enda bedre. Skal kjøpe det ved neste anledning)
Gjest Gjest_Gul_* Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Sånn har jeg det og. Mulig det skyldes grov hårvekst slik gjest sier. Det er ikke slike nupper som det blir etter betente hårsekker, men mer som groper/søkk i huden. (Tenk store porer)
Gjest Sandbekken Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Dere snakker om forskjellige ting, Ts snakker ikke om betente hårekker. Hun snakker om hårøtter eller hårsekker som viser igjennom huden, de fleste med hørk hårvekst har dette (jeg er en av de) Tror ikke det er noe man kan gjøre med dette desverre.. Om sommeren når jeg er brun vises de mindre, fordi da er ikke huden like lys, og da blir det ikke så stor kontrast.. Endret 9. oktober 2009 av Sandbekken
Virvel Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 de fleste med hørk hårvekst har dette (jeg er en av de) Jeg har veldig lyse hår, og jeg får prikker likevel. Men som sagt, barbering gjør (for meg) problemet mindre, og som du sier er det bedre om sommeren når man har litt farge. Men helt borte, det blir det nok aldri. Argh.
Tante Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2009 Sikker? Røde prikker på leggene er jo gjerne tegn på betennelse og inngrodde hår. Unirens etter epilering. Peeling bortimot daglig eller. Ikke den dagen du har epilert! Tror ikke det er betennelse det er snakk om her, men takk for tips Hvor kjøper man unirens?
Gjest Vettel Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har lyst hår og ikke betennte hårsekker. Men alikevel prikker der hårene er. Som porer ja. Men hjelper når jeg smører bena jevnlig og de ikke blir tørre. Pluss sol så jeg blir litt brun!
Gjest Sandbekken Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 altså.. slike unirens produkter.. kan man ikke bare bruke pyrisept og alovera da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå