Gå til innhold

Paradise Hotel Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Pannekaker
Skrevet

Ja, jeg vet det er lenge igjen, men siden de har begynt søkingen på nye deltakere syntes jeg at det var på tide å starte tråd :) Jeg gleder meg som en unge på julaften! :danser::biggrin:

( Et spm, noen som vet ca når oppstart på TV`en er? :) Så jeg har noe å forholde meg til :ler: )

Nanna kan gjøre comback

Fler som gleder seg? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

La oss slippe å se Nanna, eller hva f... hun kaller seg, igjen på TV da! Har hun ikke skjemt seg ut nok i forrige sesong?

Enkelte MÅ virkelig beskyttes mot seg selv.

At Gleager var med i en ny runde av PH i Danmark er jo til en viss grad mulig å forstå.

Nanna,Noor,Petter,Lene og resten av de idiotene har ingen underholdningsverdi i det hele tatt.

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet

åh nei pliiis la oss slippe ho sutre kjerringa Nanna! men gleder meg til ny sesong.det blir gøy :)

Skrevet

noen som vet når den Norske sesongen begynner eller??

Skrevet

Fikk nok forrige sesong. For en møkkagjeng!

Hvis noen av de samme idiotene dukker opp igjen nå også gidder jeg ikke følge med.

Skrevet
Nanna,Noor,Petter,Lene og resten av de idiotene har ingen underholdningsverdi i det hele tatt.

Er helt enig i at de er idioter, men underholdende var de jo. De fikk jo folk til å se på og engasjere seg i denne møkka.

Skrevet
åh nei pliiis la oss slippe ho sutre kjerringa Nanna! men gleder meg til ny sesong.det blir gøy :)

Uff, jeg håper ikke de resirkulerer noen av de som var med sist. De bør heller skue mot dansk TV3 og se hvordan de velger ut deltakere. De har mer erfaring, og finner riktige personer. Fyllespying på gulvene, fjortis-sex-prat og mobbing er ikke god TV, selv om det kanskje går for å være kontroversielt. Det er ikke det Paradise Hotel-konseptet egentlig handler om, selv om det kan virke sånn noen ganger. Det er et spill som går ut på å overleve lengst mulig på hotellet. I hvertfall er det spillet og relasjonene jeg liker med serien.

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet
Er helt enig i at de er idioter, men underholdende var de jo. De fikk jo folk til å se på og engasjere seg i denne møkka.

Jeg synes ikke grov mobbing er særlig underholdende. Ble faktisk fysisk dårlig (kvalm) av å se på hvordan enkelte er helt blottet for empati og sosial kompetanse.

Forøvrig synes jeg ikke det skjedde så mye mer der inne. Den danske versjonen var mye mer underholdende og morsommere synes jeg da. Får håpe neste sesong blir litt mer som den :)

Skrevet
Ja, jeg vet det er lenge igjen, men siden de har begynt søkingen på nye deltakere syntes jeg at det var på tide å starte tråd :) Jeg gleder meg som en unge på julaften! :danser::biggrin:

( Et spm, noen som vet ca når oppstart på TV`en er? :) Så jeg har noe å forholde meg til :ler: )

Nanna kan gjøre comback

Fler som gleder seg? :fnise:

Jeg gleder meg :danse:

men visst Nanna dukker opp igjen, da kan det hele egentlig være det samme :(

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet
Jeg synes ikke grov mobbing er særlig underholdende. Ble faktisk fysisk dårlig (kvalm) av å se på hvordan enkelte er helt blottet for empati og sosial kompetanse.

Forøvrig synes jeg ikke det skjedde så mye mer der inne. Den danske versjonen var mye mer underholdende og morsommere synes jeg da. Får håpe neste sesong blir litt mer som den :)

enig! jeg ble kvalm av å se hvorden de andre oppførte seg mot Magrethe. spesielt Lene! det værste var at de andre bare satt å så på når det hele skjedde. feigt gjort av de å ikke gripe inn. dette var jo voksene mennesker?

Danske versjonen var mye bedre og mer gjennomtenkt synes jeg.det var litt trist når den var ferdig.og de danske guttene var et par hakk kjekkere enn de Norske guttene var.

håper tv3 er litt bedre denne gangen til å finne deltagere.

Skrevet

hvis Nanna skal være med gidder ikke jeg å se på i hvert fall! fikk mer enn nok av henne sist gang.vil heller se noen nye fjes. så ikke send inn Nanna igjen.

Skrevet

Vi burde laget en underskriftskampanje til TV3 om at hverken Nanna eller Lene bør få komme tilbake.

De kan heller hente inn Gleager fra Danmark.

:sengekos: er tross alt bedre underholdning enn mobbing og psykopati.

Skrevet
Vi burde laget en underskriftskampanje til TV3 om at hverken Nanna eller Lene bør få komme tilbake.

De kan heller hente inn Gleager fra Danmark.

:sengekos: er tross alt bedre underholdning enn mobbing og psykopati.

god plan :) vil helst slippe å se Petter igjen å.for en klyse!

men send gjerne inn Gleager. det hadde ikke gjort meg noe :fnise:

Skrevet
god plan :) vil helst slippe å se Petter igjen å.for en klyse!

men send gjerne inn Gleager. det hadde ikke gjort meg noe :fnise:

Ble litt lei av Gleager , men foretrekker helt klart ham framfor Petter og de andre fra den siste norske sesongen ja.. ;)

Skrevet
Ble litt lei av Gleager , men foretrekker helt klart ham framfor Petter og de andre fra den siste norske sesongen ja.. ;)

håper ikke de sender han inn! jeg er ganske så lei av han nå :tongue: har jo tross alt sett han i 2 sesonger. nå holder det :) hehe.

Skrevet

Så kuult at de skal sende en sesong til! Noen som har funnet ut når den begynner?

Skrevet
håper ikke de sender han inn! jeg er ganske så lei av han nå :tongue: har jo tross alt sett han i 2 sesonger. nå holder det :) hehe.

Enig :)

Skrevet
Så kuult at de skal sende en sesong til! Noen som har funnet ut når den begynner?

tipper den begynner på samme tid som i fjor? altså rundt mars. men jeg vet ikke. håper den begynner før.gleder meg.

Skrevet
La oss slippe å se Nanna, eller hva f... hun kaller seg, igjen på TV da! Har hun ikke skjemt seg ut nok i forrige sesong?

Enkelte MÅ virkelig beskyttes mot seg selv.

At Gleager var med i en ny runde av PH i Danmark er jo til en viss grad mulig å forstå.

Signerer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...